کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله اعرافی در نمایشگاه کتاب قم:

قم شایسته برپایی نمایشگاه دائمی و تخصصی کتاب است

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 9 اسفند 1393 ساعت 12:10

قم نیوز: امام جمعه قم گفت: قم به عنوان تولید کننده فکر و معرفت ایران و حتی سراسر عالم، شایسته این است که دائما نمایشگاه‌های کتاب برگزار شود.


به گزارش قم نیوز، به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه کتاب استان قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب قم اظهار داشت: توفیقی نصیب شد در لحظات آخر نمایشگاه حضور پیدا کنم ولی‌ ای‌کاش زود‌تر به این مکان آمده بودم.

وی تصریح کرد: آنچه که اکنون از نمایشگاه دیدم استقبال و شور خوبی صورت گرفته است و فکر می‌کنم قم به عنوان تولید کننده فکر و معرفت ایران و حتی سراسر عالم، شایسته آن است که دائما میزبان این نمایشگاه‌ها باشد تا سطح علمی و فرهنگی نوجوانان و جوانان ما ارتقا پیدا کند و انسشان با کتاب افزایش یابد.

رئیس جامعه المصطفی ‌العالمیه بیان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب حرکتی برای ارتقاء سطح فرهنگ مردم قم به ویژه طلاب و دانشجویان است و امیدواریم دوستانمان در برگزاری این نمایشگاه موفق باشند و زنجیره چنین حرکات فرهنگی ادامه داشته باشد.

امام جمعه قم یکی از شرایط ارزیابی نمایشگاه‌های کتاب را تخصصی شدن آن‌ها عنوان کرد و افزود: تخصصی شدن نمایشگاه‌های کتاب جایگاه بالایی دارد چون ۱۰۰ هزار طلبه و عالم از سراسر ایران و جهان و دانشجویان و فرهیختگان زیادی در این شهر تحصیل می‌کنند.

آیت‌الله اعرافی خاطرنشان کرد: وجود حوزویان، فرهیختگان و دانشجویان در قم اقتضای بالا رفتن سطح نمایشگا‌ه‌های کتاب و همچنین تخصصی شدن آن را دارد؛ ضمن اینکه قم باید بین‌المللی شود و زبان‌های گوناگون در این شهر رواج پیدا کند.

انتهای پیام/ 130


کد مطلب: 29258

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29258/قم-شایسته-برپایی-نمایشگاه-دائمی-تخصصی-کتاب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir