کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست هیئت کاراته قم:

هیئت کاراته قم در جمع بر‌ترین هیئت‌های استانی فدراسیون کاراته قرار گرفت

خبرگزاری تسنیم , 28 اسفند 1393 ساعت 11:45

قم نیوز: سرپرست هیئت کاراته قم با بیان اینکه کاراته کارهای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی جوانان کشور در شیراز عنوان قهرمانی را به دست آوردند، گفت: هیئت کاراته قم در جمع بر‌ترین هیئت‌های استانی فدراسیون کاراته قرار گرفت.


به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار اظهار داشت: با توجه به پایان سال ۹۳ و ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی از سوی فدراسیون کاراته، هیئت کاراته استان قم با توجه به عملکرد خود و معیارهای تعیین شده از سوی فدراسیون در جمع بر‌ترین‌ها قرار گرفت.

وی افزود: هیئت کاراته قم در میان ۳۱ هیئت استانی کشور، سومین هیئت استانی بر‌تر کشور شد و همراه با هیئت کاراته قزوین با ۱۶۱۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا موفقیت دیگری برای خانواده بزرگ کاراته قم به دست آید.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: در رده بندی انجام شده تهران، کرمانشاه و فارس با ۲۱۲۸ امتیاز در رتبه نخست قرار گرفتند، البرز با ۱۹۳۱ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و هیئت‌های قزوین و قم با ۱۶۱۷ امتیاز به طور مشترک سوم شدند.

برخوردار بیان کرد: کاراته قم با حضور یک تیم در سوپرلیگ کشور و چند تیم در مسابقات لیگ جوانه و آینده سازان کشور شایسته کسب این عنوان بود و درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات لیگ‌های پایه و آمار بالای دعوت ملی پوشان به اردوی تیم‌های ملی در کسب این موفقیت تاثیر مستقیم داشته است.

وی عنوان کرد: در سال ۹۳ نماینده قم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور شد و کاراته کاهای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی جوانان کشور در شیراز عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

سرپرست هیئت کاراته قم تصریح کرد: حضور امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی در تیم ملی کاراته و کسب مدال طلای مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی، مقام سوم مسابقات جهانی برمن آلمان و مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان در مونته نگرو اوج افتخارات بین المللی کاراته قم در سال ۹۳ بود.

برخوردار خاطرنشان کرد: امسال شرایط برای کاتای قم امیدوار کننده‌تر از قبل شد زیرا یک کاتا کای قمی به نام علیرضا خدری توانست در ترکیب تیم ملی کاتای نوجوانان قرار گیرد و به نظر می‌رسد آینده کاتای قم در سال ۹۴ روشن‌تر از گذشته است.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 29483

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29483/هیئت-کاراته-قم-جمع-بر-ترین-هیئت-های-استانی-فدراسیون-قرار-گرفت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir