کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

همه دستگاه‌ها با قدرت کار خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را آغاز کنند

ستاد خبری تسهیلات زائران نوروزی , 28 اسفند 1393 ساعت 11:41

قم نیوز: استاندار قم گفت: همه دستگاه‌ها در روزهای پایانی سال با قدرت و هم‌‌افزایی کار خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی را آغاز کنند.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در آیین آغاز به کار ستاد تسهیلات زایران استان در فرمانداری قم اظهار داشت: کمیته‌های ده‌گانه ستاد و مدیران استانی با همدلی و هماهنگی تمهیدات لازم را برای میزبانی از مسافران را مهیا کنند.

وی افزود: حجم زیاد مسافران و زائران در هسته مرکزی شهر، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران حضور می‌یابند بنا بر این باید در این نقاط با ارائه راهکاری بهتر و مدیریتی کارآمد زمینه رفاه و آسایش مردم فراهم شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان کمیته‌های ده‌گانه ستاد تسهیلات زائران استان قم به صورت آماده باش هستند گفت: این ستاد به مسئولیت یونس عالی‌پور تشکیل شده است و کمیته‌ها با رفع کمبود امکانات برای خدمت‌رسانی به مسافران و زائران فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در صورتی که همه دستگاه‌ها بر اساس وظایفی که بر عهده دارند خدمات ارائه کنند شاهد پذیرایی مطلوب از مسافران و زائران و جلب رضایت آنان خواهیم بود.

صالحی‌منش با بیان اینکه در بخش اسکان زائران مشکلی وجود ندارد گفت: اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم و شهرداری با اختصاص امکانات رفاهی اسکان به زائران و مسافران برنامه‌ریزی‌های لازم را در این عرصه انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: مساجد و حسینیه‌ها در استان قم پذیرای مسافران و زائران برای ویژه برنامه‌های عبادی و دینی است تا از این مکان‌ها استفاده‌های بهینه صورت گیرد.

ستاد تسهیلات زائران در استان قم از ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه در فرمانداری قم مستقر است.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 29485

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29485/همه-دستگاه-ها-قدرت-کار-خدمت-رسانی-مسافران-نوروزی-آغاز-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir