کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی در امور خاورمیانه:

دشمن شناسی از ویژگی های بارز نمایشگاه بهشت بانو است

روابط عمومی نمایشگاه بهت بانو , 9 فروردين 1394 ساعت 19:33

قم نیوز: کارشناس مسائل سیاسی در امور خاورمیانه گفت: موضوع دشمن شناسی در نمایشگاه بهشت بانو به صورت کاملا ظریف و شفاف مشاهده می شود.


به گزارش قم نیوز، سید موسی علیزاده طباطبایی شامگاه پنج شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهشت بانو اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم این نمایشگاه ابداع در چگونگی به کار بردن از المان ها و طراحی ها برای جذب نوجوانان و کودکان برای بازی و به تناسب آن رغبت به انجام امور فرهنگی و مذهبی بود.

وی افزود: نمایشگاه بهشت بانو در آینده جمهوری اسلامی ایران، مذهب تشیع و حتی اسلام تاثیر داشته باشد و این نمایشگاه می تواند نسل اینده را تحت تاثیر قرار دهد.

کارشناس مسائل سیاسی در امور خاورمیانه عنوان کرد: موضوع دشمن شناسی در نمایشگاه بهشت بانو به صورت کاملا ظریف و شفاف مشاهده می شود و این نمایشگاه، مجمعی جامع برای حرکت رو به رشد نسل جوان است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بهشت بانو به موضوعات وسیعی مانند دشمن شناسی و آشنایی با اهل بیت پرداخته است و بدین وسیله می توانیم به راحتی نسل جوان را با بسیاری از دیده ها آشنا بکنیم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بهشت بانو یک نمایشگاه بسیار عمیق و دانشگاهی برای نسل آینده است و این نمایشگاه می تواند برای هیئت ها، اماکن مذهبی و حتی سایر کشورهای اسلامی الگو قرار بگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی در امور خاورمیانه اظهار کرد: مخاطب هایی که در نمایشگاه بهشت بانو شرکت می کنند بسیار خاص هستند و با گسترش این فرهنگ می تواند کاری کند که صدا و سیما از این الگو استفاده کند.

طباطبایی گفت: در تمامی بخش های نمایشگاه بهشت بانو قوت، عمق، ابداع و نبوغ مشاهده می شود ولی باید کاری کنیم تا نوجوانان و کودکان استفاده بیشتری از این نمایشگاه بکنند.

انتهای پیام/ب


کد مطلب: 29605

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29605/دشمن-شناسی-ویژگی-های-بارز-نمایشگاه-بهشت-بانو

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir