کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار قم:

دستگاه‌های اجرایی استان قم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه کردند

کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم , 13 فروردين 1394 ساعت 11:49

قم نیوز: فرماندار قم گفت: دستگاه‌های اجرایی استان قم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه کردند.


به گزارش قم نیوز، رضا سیار  اظهار داشت: با نظارت تیم‌های بازرسی کمیته نظارت، ارزیابی و آمار ستاد تسهیلات زائران استان قم نهادها در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی ازجمله اسکان، مراکز درمانی، مدیریت شهری، توزیع ارزاق، ناوگان حمل و نقل و نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی خدمات شایسته‌ای ارائه کردند.

وی با اشاره به امکانات اسکان بیان کرد: از ظرفیت هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافری زیرنظر اداره‌کل میراث، صنایع دستی و گردشگری و مدارس اداره کل آموزش و پرورش برای اسکان مسافران استفاده کردیم.

فرماندار قم اضافه کرد: شهرداری قم با ایجاد کمپینگ‌ها در برخی از بوستان‌های قم توانسته است در این زمینه اقدامات خوبی ارائه کند ضمن اینکه با آماده سازی کمپینگ‌ها در تمام ورودی‌های شهر می‌توان خدمات رفاهی و تفریحی را به مسافران و زائران ارائه کرد.

وی با اشاره به مدیریت شهری شهرداری قم گفت: شهرداری قم با مدیریت شهری فضای مناسبی را از تقارن نوروز ۹۴ و بهار فاطمی و هم چنین از نظر بهداشتی و نظافتی برای تردد زائران مهیا کرد و در ایستگاه‌های هشتگانه شهری اطلاع رسانی خوبی با ارائه نقشه شهر و بروشورهای فرهنگی صورت گرفته است.

سیار به سایر خدمات ارایه شده در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: بانک‌های استان قم خدماتی خوبی ارائه کردند به طوری که دستگاه‌های کارت‌خوان در ارائه امکانات مالی مشکلی نداشتند و در صورتی که مشکلی از نظر کارت‌های بانکی برای مسافران و زائران پیش می‌آمد به سرعت رفع می‌شد.

سیار متذکر شد: نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، مراکز درمانی و آتش نشانی هر کدام در حیطه کاری خود توانستند با پوشش مناسب محورهای مواصلاتی و انجام عملیات‌ها، خدمات شایسته ای به مسافران نوروزی ارائه کنند.

وی در پایان یادآور شد: همچنین نیروی انتظامی با تامین امنیت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با تامین نیازهای سوختی، مخابرات استان قم، اداره کل راه و شهرسازی و سایر ارگان‌های خدمت خوبی ارائه کردند.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 29644

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29644/دستگاه-های-اجرایی-استان-قم-خدمات-مطلوبی-مسافران-ارائه-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir