کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم خبر داد

تمهیدات مختلف آتش‌نشانی قم در پارک‌ها همزمان با روز طبیعت

روابط عمومی شهرداری قم , 13 فروردين 1394 ساعت 12:03

قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با توجه به حضور مسافران و شهروندان در بوستان‌ها و احتمال وقوع آتش‌سوزی، تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با این حوادث در بوستان‌ها مستقر شده است.


به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به قرار گرفتن در دور دوم سفرهای نوروزی اظهار کرد: شمار فراوانی از زائران و مسافرانی که به قم سفر می‌کنند در بوستان‌ها مستقر می‌شوند و این حضور در روز طبعیت یا روز ۱۳ فروردین بیشتر خواهد شد.

وی افزود: هنگامی که شهروندان و مسافران در پارک‌ها و بوستان‌ها حضور پیدا می‌کنند نسبت به روشن کردن آتش برای پخت و پز اقدام می‌کنند و به همین دلیل احتمال وقوع آتش‌سوزی بالا می‌رود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم ادامه داد: آتش‌نشانی برای پیشگیری از وقوع حوادث در قم، امکانات و تجهیزات لازم را آماده کرده تا در صورت وقوع هر گونه حادثه و حریق به سرعت اقدام لازم را انجام دهد.

وی همچنین اضافه کرد: این سازمان با توجه به حضور زائران و مسافران نوروزی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر با مستقر کردن خودرو و موتورسیکلت‌های مجهز به دستگاه‌های خاموش‌کننده حریق تمهیدات ویژه‌ای در این اماکن به کار گرفته است.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 29647

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29647/تمهیدات-مختلف-آتش-نشانی-قم-پارک-ها-همزمان-روز-طبیعت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir