کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر ورزش و جوانان:

ورزش، موثر‌ترین ابزار مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است

خبرگزاری تسنیم , 1 خرداد 1394 ساعت 12:09

قم نیوز: معاون ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش موثر‌ترین ابزار مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی است گفت: طلاب توصیه به ورزش را در برنامه‌های تبلیغی خود بگنجانند.


به گزارش قم نیوز، غلامرضا شعبانی بهار در مراسم پایانی همایش پیاده روی طلاب و روحانیون قم اظهار داشت: ورزش باید به عنوان یک عنصر فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با کارکردهای پزشکی مورد توجه قرار گیرد و وزارت ورزش و جوانان معتقد است ورزش به تنهایی می‌تواند در ابعاد مختلف اجتماعی آثار مثبتی داشته باشد.

وی افزود: امروز از ورزش به عنوان عاملی برای پیشگیری و درمان بیمارهای جسمی و روانی و مبارزه با ناهنجاری‌های اخلاقی و مواد مخدر استفاده می‌شود و به عنوان موثر‌ترین ابزار مقابله با این ناهنجاری‌ها توجه متخصصان را به خود جلب کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه ورزش همگانی و گسترش آن در میان آحاد جامعه، ورزش همگانی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

شعبانی‌بهار بیان کرد: طلاب و روحانیون به عنوان سفیران تبلیغی جامعه می‌توانند نقش مهمی در آگاه سازی مردم نقاط مختلف کشور نسبت به مزایای ورزش ایفا کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و سفر مبلغان مذهبی به مناطق دور دست از طلاب درخواست می‌کنم که توصیه به ورزش را در برنامه‌های تبلیغی خود بگنجانند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امیدوارم با امضای تفاهم نامه شمترک بین وزارت ورزش و جوانان و حوزه علمیه، ورزش همگانی در حوزه رشد چشمگیری پیدا کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 30363

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30363/ورزش-موثر-ترین-ابزار-مقابله-ناهنجاری-های-اجتماعی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir