کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارائه ۱۷۰۰ میلیاردی تسهیلات توسط بانک کشاورزی در قم

روابط عمومی بانک کشاورزی استان قم , 3 خرداد 1394 ساعت 9:00

قم نبور: مبلغ۱۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازمحل صندوق توسعه کشاورزی وتوسعه ملی توسط بانک کشاورزی در استان قم پرداخت شد.


به گزارش قم نیوز ،ازابتدای اجرای طرحهای صندوق توسعه ملی و توسعه کشاورزی تاکنون از کل طرحهای مصوب و مسدودی ۱۲۹۳ طرح به مبلغ ۱۸۶۴ میلیارد ریال عقد قرارداد گردیده که به تعداد ۱۲۱۷ فقره طرح مبلغ ۱۷۰۶ میلیارد ریال تسهیلات با اشتغال زایی ۲۸۴۳ نفر پرداخت شده است .

همچنین باتوجه به اینکه سهم استان قم از بخش کشاورزی کشور ۴۶% اراضی و ۵۲% از تولیدات کشاورزی می باشد. لیکن اعتبارات جذب شده طرح توسعه ملی با تلفیق منابع بانک ۲/۳% از کل اعتبارات کشور بوده که تاثیر این اعتبارات بر رشد شاخص در تولید محصولات کشاورزی از ۵ تا ۲۰% خواهد بود که عمده این تسهیلات در سالهای ۹۲ و ۹۳ در دولت تدبیر و امید پرداخت شده است.

براساس این گزارش از جمله این طرحها میتوان به مجتمع دامپروری جعفریه به تعداد ۱۱۰ واحد، دو مجتمع گلخانه ای رزبند و قبادبزن مختص فارغ التحصیلان بخش کشاورزی ، احداث و بازسازی ۴۰۰۰ هکتار باغات ، احداث و بازسازی واحدهای پرورش طیور به تعداد ۱۴۰ واحد، احداث و بازسازی صنایع تبدیلی وتکمیلی به تعداد ۲۰ واحد ، احداث و راه اندازی تعداد ۴۵۸ واحد دامداری ، و شیلات ، طرحهای بخش زراعت; آب و خاک و مکانیزاسیون به تعداد ۲۱۰ فقره ، طرح کشتارگاه صنعتی شرکت جاهد از طرحهای سفر مقام معظم رهبری و همچنین طرح تولید وبسته بندی خشکبارگروه صنعتی لینا اشاره کرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 30393

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30393/ارائه-۱۷۰۰-میلیاردی-تسهیلات-توسط-بانک-کشاورزی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir