کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار مهدوی نژاد:

حفظ آثار دفاع مقدس موتور محرکه تحقق آرمان های انقلاب است

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم , 6 خرداد 1394 ساعت 15:08

فرمانده سپاه استان قم گفت: برنامه هایی که در راستای حفظ آثار دفاع مقدس انجام می شود، همچون موتور محرکه ای است که جامعه را روز به روز به تحقق منویات مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب نزدیکتر می سازد.


به گزارش قم نیوز، سردار مهدوی نژاد طی سخنانی در بازدید از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم که به مناسبت هفته مقاومت و پایداری صورت گرفت، اظهار داشت: برای اجرای برنامه های ارزشی که ریشه در فرهنگ عاشورایی دوران دفاع مقدس دارد، آنقدر ظرفیت موجود هست که هر چه لشکر و تیپ و سازمان تشکیل شود، باز کم است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت در این عرصه نیازمند روحیه ای خستگی ناپذیر، پویا و خلاق است، افزود: برآیند همه فعالیت هایی که در حوزه حفظ آثار دفاع مقدس انجام می شود، باید همچون موتور محرکه ای در راستای نیل به آرمان های انقلاب و راهبردهایی که مقام معظم رهبری ترسیم نموده اند، باشد.

فرمانده سپاه استان قم آشناسازی آحاد جامعه با عملیات ها، جغرافیای جنگ، رشادت های رزمندگان اسلام و سایر مولفه های این حوزه، سرعت گرفتن در ابتدای مسیر است و در واقع باید به راس قله که همان اهداف بلند انقلاب است، برسیم.

وی ضرورت کار علمی، تحقیقی و آماری در حوزه دفاع مقدس و رصد وضعیت موجود نسبت به زمان های مشابه قبل را یادآور شد و گفت: حضور میدانی مرتبط با سوژه های دفاع مقدس در جامعه، تعامل با نهادهای استان، فعالیت های گسترده ستادی و استفاده از ابراز رسانه بسیار تاثیرگذار است و تحقق اهداف و ماموریت ها را تسریع می بخشد.

مهدوی نژاد با اشاره به جنگ نرم دشمن و جلوه های مخرب و ضد فرهنگی در جامعه بیان کرد: عنایات و الطاف خاص الهی در عملیات بیت المقدس چنان شامل حال رزمندگان اسلام شد که منجر به فتح خرمشهر گردید.

وی تصریح کرد: امروز نیز در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت و داشتن روحیه صبر و استقامت و همچنین یادآوری خاطرات و ارزش هایی مثل حماسه مقاومت و آزاد سازی خرمشهر، خواهیم توانست در جنگ نرم، برکات الهی را نصیب خود کرده و بر دشمن زبون فائق آییم.

در ابتدای این بازدید، احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و دبیر ستاد گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری در استان با تقدیر از فعالیت های سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر، گزارشی از برنامه های اداره کل حفظ آثار قم در حوزه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ارائه کرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 30483

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30483/حفظ-آثار-دفاع-مقدس-موتور-محرکه-تحقق-آرمان-های-انقلاب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir