کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید مسئولان معاونت فناوری ریاست جمهوری از دانشگاه قم

خبرگزاری فارس , 5 دی 1390 ساعت 16:06

قم نیوز: نشست معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و مدیرکل فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مسئولان دانشگاه قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز، در ابتدای این نشست آیت‌الله احمد بهشتی در خصوص ظرفیت‌های موجود در دانشگاه قم و همچنین اقدامات صورت گرفته به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه دکتر امیر افسر معاون اداری و مالی دانشگاه قم نیز با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته و در حال انجام دانشگاه قم، گزارشی از اعتبارات تخصیص داده شده برای دانشگاه ارائه کرد.

همچنین حجت‌الاسلام دکتر مؤدب، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم نیز در این نشست با بیان اینکه دانشگاه قم یک دانشگاه جامع در استان است به ظرفیت‌های این دانشگاه در حوزه علوم انسانی اشاره و بیان کرد: در دانشگاه قم از ابتدای تأسیس به علوم انسانی اهتمام ویژه‌ای شده است.

گفتنی است در این نشست پیرامون گسترش رشته‌ها و بومی‌سازی علوم انسانی و همچنین افزایش برخی رشته‌ها به ویژه در حوزه فناوری و نوآوری در دانشگاه قم پیشنهادهایی مطرح شد و دکتر علی خسروی مدیرکل فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر سیدمحمود فناوری آقامیری معاون فناوری و نوآوری حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر لزوم گسترش همکاری‌ها تأکید کردند.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 3080

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3080/بازدید-مسئولان-معاونت-فناوری-ریاست-جمهوری-دانشگاه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir