کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شهرداري منطقه هفت قم خبر داد:

تملك ۱۰۰ درصدي املاك واقع در پروژه شهيد كاظمي

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم , 9 تير 1394 ساعت 22:20

سرپرست شهرداري منطقه هفت قم از تملك ۱۰۰درصدي املاك واقع در پروژه شهيد كاظمي خبر داد.


به گزارش قم نیوز، عليرضا اقباليان با اعلام اين خبر اظهار داشت: اتمام روند تملك املاك واقع در پروژه شهيد كاظمي ، در كنار ساخت بيش از ۳هزار پاركينگ در هسته مركزي شهر قم ، نقطه عطفي در رفع معضل ترافيكي و تامين نياز هاي ترافيكي ، فرهنگي و اقامتي مجاورين و زائرين حرم حضرت معصومه(س) است.

اقباليان افزود: بي‌شك اگر خواست و حمايت مردم نباشد، اهداف شهرداري به كندي پيش مي‌رود، و در اين خصوص نيز نبايد از ياد برد كه خواست و همكاري مردم بود كه سبب شد شهرداري قم بتواند در مسير آزادسازي پروژه شهيد كاظمي، با سرعتي خوب و رضايت‌بخش عمل نمايد.

وي ادامه داد: اجراي پروژه شهيد كاظمي در هسته مركزي شهر مقدس قم و در مجاورت دو خيابان اصلي منتهي به حرم مطهر حضرت معصومه (س) ، مي تواند بخشي از معضل هميشگي كمبود پاركينگ در هسته مركزي شهر را مرتفع گرداند.

سرپرست شهرداري منطقه هفت قم در ادامه افزود: مشاركت مجموعه ادارات استان و مسئولين در سرعت بخشي به اجراي فاز نخست اين پروژه يا همان آزاد سازي املاك واقع در طرح، نمونه قابل قبول اهتمام مسئولين نسبت به رفع مشكلات ساكنين و زائرين شهر مقدس قم به حساب مي‌آيد.

سرپرست شهرداري منطقه هفت قم اظهار داشت: منطقه هفت به عنوان پيش برنده در اجراي طرح تملك سهم شهرداري در اين طرح، از موانع و مشكلات متعدد در اجراي طرح هاي عمراني و خدماتي در هسته مركزي شهر برخوردار است و شهروندان و صاحبان املاك بازوان مجموعه شهرداري در بستر سازي مناسب جهت اجراي اين طرح‌ها مي‌باشند.

اقابليان در ادامه تاكيد كرد: همت و تلاش كادري مجرب در راستاي تسريع در امور مربوط به تملك پروژه شهيد كاظمي در كنار حمايت هاي شوراي اسلامي شهر و همچنين دستگاه‌هاي قضايي و انتظامي روند اجراي فاز نخست اين طرح را از بن‌ بست هاي گاه و بيگاه بيرون كشيد تا مجاوران و زائران بتوانند رايحه خوش خدمت را استشمام نمايند.

وي ضمن اشاره به برگزاري جلسات متعدد با مالكين املاك واقع در طرح اظهار داشت: برگزاري جلسات متعدد با مالكين در خصوص تملك ريز ملك هايي كه تعدد آنها بر سختي كار مي افزود، در كنار جلسات متعدد هماهنگي بين ادارات و سازمانهاي دخيل در اين امر، از فعاليت‌هايي بود كه به صورت مداوم توسط شهرداري قم پيگيري و اجرا مي‌گرديد.

اقباليان مطالبات و حمايت مردم، از پروژه‌هاي كلان عمراني و خدماتي شهرداري را موجب قوت قلب و راه حل برون رفت از مشكلات پيش روي طرح‌ها عنوان كرد و افزود: خوشحاليم كه در شهري خدمت مي‌كنيم كه مردمانش نيز دوشادوش مسئولين براي اعتلا و پيشرفت شهر، تلاش مي‌كنند، و همواره حضوري مثبت و دلگرم‌كننده دارند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 31172

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/31172/تملك-۱۰۰-درصدي-املاك-واقع-پروژه-شهيد-كاظمي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir