کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله نوری همدانی:

تقویت گروه‌های تکفیری راهبرد دشمنان برای تغییر چهره اسلام است

روابط عمومی دفتر آیت‌الله نوری همدانی , 7 مرداد 1394 ساعت 12:27

قم نیوز: یکی از مراجع تقلید قم گفت: باید نسبت به دشمنان اسلام هوشیاری داشته باشیم چرا که آنها در درصدد تغییر چهره اسلام ناب بوده و با ایجاد گروه‌های تکفیری این نقشه را با جدیت هرچه تمام تر دنبال می‌کنند.


به گزارش قم نیوز، این مرجع تقلید در دیدار با امام جمعه مشهد و شماری از مسئولان خراسان رضوی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی تصریح کرد: امروز یکی از وظایف ما معرفی چهره واقعی اسلام است و باید در این راستا همه ظرفیت‌ها و توان خود را به کار گیریم.

وی با بیان ارزش اسلامی اسلامی و انقلابی اظهار کرد: امروز روز سکوت و بی‌تفاوت بودن در قبال مسائل نیست، امروز باید نسبت به دشمنان اسلام هوشیاری داشته باشیم چرا که آنها در درصدد تغییر چهره اسلام ناب هستند و با ایجاد گروه‌های تکفیری، سلفی و داعش این نقشه را با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی از کسانی که چهره اسلام را متفاوت از حقیقت معرفی می‌کنند انتقاد و تصریح کرد: اسلام با اهل خشونت و مستکبران در هر کجا که باشد مبارزه می‌کند و در حمایت از مظلوم با قدرت در صحنه می‌ایستد.

وی توجه به فرهنگ انقلاب را از اصول انقلاب اسلامی دانست و ضمن توصیه‌های مهم و کاربردی به متولیان و دست اندرکاران این عرصه خاطرنشان کرد: باید به مسائل فرهنگی نگاه ویژه و همه جانبه شود.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مسائل فرهنگی مشهد را از مسائل مهم دانست و با اشاره به حضور زائران داخلی و خارجی در این شهر مقدس تاکید کرد: باید شهر مشهد معرف فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 31698

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/31698/تقویت-گروه-های-تکفیری-راهبرد-دشمنان-تغییر-چهره-اسلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir