کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

استان قم به عنوان مرکز امور فرهنگی در کشور مطرح شود

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 10 مرداد 1394 ساعت 23:08

قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: استان قم در امور دینی مرکزیت کشور را داراست و امور فرهنگی هم می تواند پا به پای علوم دینی رشد کند و به عنوان مرکز امور فرهنگی در کشور مطرح شود.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در جلسه تقدیر و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه عمر خدمت هر فردی در این نظام کوتاه است، اظهار داشت : باید این فرثت اندک را غنیمت شمرد و به درستی از آن استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه در این دوره از زمان بستری برای تشییع فراهم شده است که در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است، افزود: به برکت خون شهدا و با توجه به خیر عظیم رهبر کبیر انقلاب امروزه برای تشییع تریبون و فرصت بزرگی ایجاد شده است که باید از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه هر مسئولیتی دراین دوره‌ی طلایی یک تحفه‌ی الهی است، خاطرنشان کرد: ادای وظیفه برای مردم ایران همواره مهم بوده و به ویژه در مجاورت حرم اهل بیت این اهمیت را صدچندان می کند.

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه استان قم در امور دینی مرکزیت کشور را داراست، تاکید کرد: این استان در امور فرهنگی هم می‌تواند پا به پای علوم دینی رشد کند و به عنوان مرکز امور فرهنگی در کشور مطرح شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه هنرمندان و مطبوعاتیان قم میتوانند طلایه‌داران این عرصه ها در کشور باشند، تصریح کرد: همانطور که امروزه در عرصه ی چاپ و نشر استان قم رتبه ی اول کشور را دارا است می تواند این برتری به عرصه های دیگر هم تسری پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید سطوح مختلف هنر چون تئاتر، فیلم سازی و سایر هنرها به سطح بالاتری در استان قم ارتقا یابد، افزود: توسعه ی این هنر ها در استان قم نه تنها در استان قم بلکه در کشور هم تاثیرگذاراست.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 31774

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/31774/استان-قم-عنوان-مرکز-امور-فرهنگی-کشور-مطرح-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir