کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان قم مطرح کرد

پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم

خبرگزاری تسنیم , 24 مرداد 1394 ساعت 15:08

قم نگار: مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه ورزش قم در شاخص صعود به لیگ بر‌تر رشدی ۵۰۰ درصدی را تجربه کرده است گفت: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


به گزارش قم نگار، حسن عابدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ورزش قم در حال حاضر روندی رو به رشد را طی می‌کند و ۷۱ تیم قمی شامل ۵۵ تیم در بخش مردان و ۱۵ تیم در بخش زنان در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور در سطوح مختلف حاضر هستند.

وی افزود: شاخص‌های ورزشی قم با رشدی ۳۰۰ درصدی همراه بوده و به منظور توسعه ورزش قهرمانی و مدال آوری در بازی‌های آسیایی، جهانی و بین المللی ستاد حمایت از ورزشکاران مدال آور تشکیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: این ستاد با حضور ۱۰ هیئت ورزشی جلساتی را به‌منظور حمایت از ورزشکاران دارای شانس کسب مدال از بازی‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی تشکیل داده است و برای حمایت از ورزشکاران در آینده، ۷۰ الی ۸۰ ورزشکار را شناسایی کرده‌ایم.

عابدی بیان کرد: در سالی که گذشت موفق به کسب ۷ مدال جهانی، ۱۵ مدال آسیایی و نزدیک به ۷۰ مدال بین المللی شدیم و ۵ بانوی ورزشکار قمی در رشته‌های فوتسال، فوتبال و هندبال به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند.

وی عنوان کرد: ورزش قم در شاخص صعود به لیگ بر‌تر رشدی ۵۰۰ درصدی را تجربه کرده است و تیم‌هایی چون امید صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال، هدف پویان در لیگ بر‌تر هندبال و تنیس بانوان به لیگ بر‌تر کشور راه پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: اجرای طرحی مبتنی بر GIS برای شناسایی نقاط کمتر برخوردار از امکانات ورزشی بر مبنای جمعیت آن مناطق و نیاز تفکیک شده مردان و زنان برای ۲۰ سال آینده در قم از طرح‌های علمی و پژوهشی اداره کل ورزشی و جوانان است.

عابدی خاطرنشان کرد: سالن ظهور در جمکران، سالن باستانی در امامزاده ابراهیم و سالن قمرود، لنگرود و باقرآباد در سال ۹۳ به بهره برداری رسید و مجموعه ورزشی پیامبر اعظم ۳ سالن باستانی، استخر و چند منظوره با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی از سفر مقام معظم رهبری که ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 31994

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/31994/پیشرفت-فیزیکی-۵۳-درصدی-مجموعه-ورزشی-پیامبر-اعظم-ص-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir