کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دولت نهم و دهم؛

187 پروژه مدرسه سازی در قم به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری مهر , 31 شهريور 1390 ساعت 11:52

قم نیوز: مدیرکل نوسازی مدارس قم گفت: 187 پروژه در دولت نهم و دهم در زمینه ساخت و تجهیز مدارس در استان به بهره برداری رسید.


به گزارش قم نیوز، سید مهدی حائری صبح پنجشنبه در جلسه ای که در اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، بیان کرد: پروژه‌های ساخته شده در دولت نهم و دهم اداره کل نوسازی مدارس استان قم شامل، ۱۳۳ مدرسه با هزار و ۳۳۹ کلاس درس، ۲۳۱ هزار و ۷۱۳ مترمربع زیربنا و ۵۴ فضای غیر مدرسه شامل سالن ورزشی، کانون، نمازخانه و ... است.

وی تصریح کرد: در دولت نهم و دهم در استان قم در هر ۱۲روز یک پروژه، در هر ۱.۶ روز یک کلاس درس و در هر یک روز ۱۲۰ مترمربع ساخت و ساز صورت گرفته است.

حائری با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان قم، علاوه بر احداث مدارس، وظیفه ساخت فضاهای آموزشی، پرورشی، ورزشی را به عهده دارد، افزود: با استان شدن قم در سال ۱۳۷۵ این اداره کل اقدام به احداث ۱۲۵ باب فضای غیر مدرسه با ۲۴ کلاس درس و ۶۳هزار و ۶۸۵ مترمربع زیربنا کرده است.

وی یادآور شد: ۱۲۵پروژه فوق الذکر، شامل هشت باب کانون پرورش فکری با ۲۴ کلاس درس و هشت هزار و ۸۲۵ مترمربع زیربنا، ۶۸ باب نمازخانه، ۲۴ سالن ورزشی و ۲۵پروژه‌ علمی آموزشی با دو هزار و ۱۱۵ مترمربع است.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 321

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/321/187-پروژه-مدرسه-سازی-قم-بهره-برداری-رسید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir