کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مکارم شیرازی:

آیت‌الله خزعلی در تمام میدان‌های انقلاب با درایت مسائل را رصد می‌کرد‌

خبرگزاری تسنیم , 26 شهريور 1394 ساعت 14:22

قم نگار: مرجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله خرعلی گفت: آیت‌الله خزعلی فقیهى آگاه، خطیبى شجاع و عالمى با تقوا و دلسوز بود، در تمام میدان‌هاى انقلاب با شهامت کامل ظاهر مى‌شد و با درایت مسائل اجتماعى و سیاسى را دنبال مى‌کرد.


به گزارش قم نگار، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در پیامی ارتحال آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت عالم والا مقام حضرت آیت‌الله خزعلى (قدس سره الشریف) را با ‌‌نهایت تأسف دریافت داشتم و بسیار متأسف شدم.

در این پیام تصریح شده است: او فقیهى آگاه، خطیبى شجاع و عالمى با تقوا و دلسوز بود، در تمام میدان‌هاى انقلاب با شهامت کامل ظاهر مى‌شد و در دفاع از اصول و فروع اسلام تلاشى بى‌وقفه داشت، با قاطعیت سخن مى‌گفت و با درایت مسائل اجتماعى و سیاسى را دنبال مى‌کرد. او از یاران با وفاى امام راحل (قدس سره الشریف) بود و در مسیر زندگى هرگز گرفتار تزلزل و تردید نشد. خدایش غریق رحمت گرداند و روح او را با ارواح محمد و آل محمد (علیهم السلام) محشور گرداند.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب این مصیبت دردناک را به جامعه روحانیت به ویژه به دوستان و خانواده محترم آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم و صبر و اجر فراوان براى همه آن‌ها از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/ ۱۳۲


کد مطلب: 32668

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/32668/آیت-الله-خزعلی-تمام-میدان-های-انقلاب-درایت-مسائل-رصد-می-کرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir