کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم یاسین پیشروی قم:

ترس از شکست باعث از دست دادن موقعیت‌های گل می‌شود

خبرگزاری مهر , 14 مهر 1394 ساعت 11:38

قم نگار: سرمربی تیم یاسین پیشروی قم با بیان اینکه برنامه ما این است که در نیم فصل تمرینات بدنسازی انجام دهیم و چند بازیکن جدید جذب کنیم گفت: ترس از شکست سبب از دست دادن موقعیت‌های گل می‌شود.


به گزارش قم نگار، سید مهدی غیاثی شامگاه دوشنبه پس از پایان دیدار تیم‌های یاسین پیشروی قم و شهید منصوری قرچک در لیگ بر‌تر فوتسال در قم که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را در قم حفظ کنیم و امروز پس از مدت‌ها توانستیم با حدود ۹۰ درصد توانایی خود به میدان برویم.

وی افزود: به این پیروزی نیاز مبرمی داشتیم و از همه بازیکنان، اعضای باشگاه، اصحاب رسانه و تماشاگران به دلیل حمایتشان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم یاسین پیشروی قم گفت: برنامه ما این است که در نیم فصل تمرینات بدنسازی انجام دهیم و چند بازیکن جدید جذب کنیم که ۲ یا ۳ بازیکن در فهرست ما هستند و در حال رایزنی برای جذب آن‌ها هستیم.

غیاثی درباره اشتباه مسلم اولاد قباد که به گل تیم منصوری انجامید، بیان داشت: اولاد قباد در بازی با مس سونگون هم اشتباه مشابهی داشت و علت آن حرکات اضافه‌ای است که به وی گوشزد کرده‌ام، اما وی بازیکن خوب و باکیفیتی است و اگر بیشتر دقت کند بازیکن بزرگی خواهد شد.

وی عنوان کرد: اتفاق مثبت بازی امروز موقعیت‌های گل پرتعدادی بود که تیم ما خلق کرد و می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری برنده بازی باشیم اما در ‌‌نهایت ۵ بر ۳ پیروز شدیم.

سرمربی تیم یاسین پیشروی قم تصریح کرد: علت اصلی ناموفق بودن ما در استفاده از موقعیت‌های گلزنی ترسی است که از شکست در بازیکنان ما وجود دارد و همین مسئله سبب عدم تمرکز می‌شود و این مشکل به تدریج از بین می‌رود.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 32985

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/32985/ترس-شکست-باعث-دست-دادن-موقعیت-های-گل-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir