کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

نصب 8 پل عابر پیاده تا پایان سال در قم

روابط عمومی شهرداری قم , 27 مهر 1394 ساعت 16:00

قم نگار: سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب ۲۵ پل عابر پیاده در معابر این شهر خبر داد و گفت: هشت پل از این تعداد تا پایان سال در معابر شهر قم نصب می‌شود.


به گزارش قم نگار، حسین شعبان‌زاده با اشاره به ضرورت افزایش پل‌های عابر پیاده در قم گفت: سال ۹۱ کارشناسی در این زمینه صورت گرفت و همچنین مشخص شد که چه نقاطی نیاز به نصب پل عابر پیاده دارند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه هیچ یک از مناقصه‌ها در این راستا به نتیجه نرسیده بود، افزود: در پنج یا ۶ مرحله مناقصه کسی شرکت نکرد ولی امسال این کار انجام گرفت و مقرر شد تا ۲۵ پل عابر پیاده برای نصب در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه ۶۴ پل دیگر در دستور کار است، عنوان کرد: با توجه به اینکه نقاط مختلف شهر نیاز به نصب پل داشته و باید افزایش پیدا می‌کرد در این زمینه اقداماتی انجام خواهد شد.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری هشت پل از ۲۵ پل نصب می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴ پل در سطح شهر وجود دارد و تصمیم این است که ۱۰ پل از ۲۵ پل را به صورت نیمه مکانیزه احداث کنیم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خواستار همکاری مردم برای استفاده از پل‌های عابر پیاده شد و تصریح کرد: این پل‌ها برای شهرداری هزینه زیادی در بر دارد امیدواریم مردم از طریق پل عابر پیاده از معابر عبور کرده و از بروز حوادث جلوگیری کنند.

وی در خصوص فرهنگسازی برای استفاده از پل عابر پیاده گفت: شهرداری بروشور‌هایی را تهیه کرده و به واسطه آن از مردم دعوت می‌کند تا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند ولی برای استفاده بیشتر شهروندان، آموزش در مدارس و از طریق صدا و سیما نیز ضرورت دارد.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 33305

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/33305/نصب-8-پل-عابر-پیاده-پایان-سال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir