کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد

تکواندوکاران یاسین‌پیشرو قم مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند

خبرگزاری فارس , 8 آذر 1394 ساعت 11:34

قم نگار: رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوکاران باشگاه یاسین‌پیشرو قم با عملکرد خوب خود نشان دادند که مدعی قهرمانی مسابقات فصل جاری لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور هستند.


محمد جمشیدی اظهار کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور با یک باخت و البته یک هفته استراحت برای نماینده تکواندو استان قم یعنی باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو آغاز شد اما دو پیروزی در هفته‌های سوم و چهارم نشان داد تیم یاسین‌پیشرو مدعی است.

وی ادامه داد: تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم با هدف رسیدن به جمع تیم‌های مدعی و بالای جدولی حاضر در لیگ برتر تکواندو این هفته دو مسابقه حساس در مقابل نمایندگان البرز و قزوین داشتند که خوشبختانه از هر دو بازی با دست پر خارج شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور در حالی دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم را پشت سر گذاشت که تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم با دو پیروزی با ارزش خود را به یک قدمی صدر جدول رساندند.

وی اضافه کرد: امسال رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور با شرکت ۹ تیم برگزار می‌شود و یاسین‌پیشرو قم برای نخستین‌بار در این سطح از مسابقات باشگاهی تکواندو کشور به میدان رفته و نفرات مطرح و با تجربه‌ای را در تیم خود دارد.

جمشیدی عنوان کرد: یاسین‌پیشرو قم با توجه به نتایج دیدارهای هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور بین ۹ تیم در جایگاه هفتم ایستاده بود اما با کسب دو پیروزی با ارزش در هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو در مکان دوم است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، در رقابت‌های هفته‌های سوم و چهارم از دور رفت فصل جاری پیکارهای لیگ برتر تکواندوی مردان باشگاه‌های کشور یاسین‌پیشرو قم در دو دیدار حساس به مصاف تیم‌های پنجم و نهم جدول رفت و هر دو رقیب خود را شکست داد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: امسال شاهد برگزاری چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور با تلفیق رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان هستیم در حالی که لیگ برتر با عنوان جام خلیج‌فارس و یادواره شهدای تکواندو ایران به انجام می‌رسد.

وی ابراز کرد: هر هفته رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور به میزبانی تکواندو به انجام می‌رسد و این هفته در جدال تکواندوکاران مدعی، تیم یاسین‌پیشرو قم در مقابل تیم‌های صنایع استیل البرز و هیئت تکواندو قزوین با نتایج مشابه هفت بر یک به برتری رسید و به رتبه دوم جدول صعود کرد تا نشان بدهد که امسال با هدایت فریبرز عسکری و یوسف کرمی و همچنین حضور چند چهره مطرح تکواندو کشور مدعی قهرمانی است.

جمشیدی عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی تکواندو این روزها مهیای حضور در مسابقات فینال گرندپری و جام جهانی می‌شود، ملی‌پوشان کشورمان این هفته به روی شیاپچانگ نرفتند و بر همین اساس برگزاری مبارزات تیم‌هایی که بیش از دو ملی‌پوش در اختیار دارند، با درخواست کتبی تیم‌ها لغو شد و سازمان لیگ فدراسیون تکواندو به زودی بازی‌های معوقه این هفته را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 34765

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/34765/تکواندوکاران-یاسین-پیشرو-قم-مدعی-قهرمانی-لیگ-برتر-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir