کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست تیم فوتبال امید صبا:

کارون خوزستان حریف تیم فوتبال امید صبای قم شد

خبرگزاری مهر , 30 آذر 1394 ساعت 10:18

قم نگار: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: تیم کارون خوزستان در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور حریف تیم فوتبال امید صبای قم شد.


به گزارش قم نگار، وحید نائینی اظهار داشت: هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر رده سنی امید کشور امروز دوشنبه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال امید صبای قم در خانه پذیرای تیم کارون خوزستان است.

وی افزود: این مسابقات از ساعت ۱۴ امروز ۳۰ آذرماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم امید صبای قم به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این فصل و بهبود شرایط خود در جدول رده بندی است.

سرپرست تیم امید صبا گفت: صبا از ۱۰ بازی قبلی خود یک پیروزی، ۲ تساوی و ۷ شکست در کارنامه دارد و تنها پیروزی خود را از مسابقه خارج از خانه در بوشهر برابر تیم ایران جوان این شهر به دست آورده است.

نائینی بیان داشت: تیم کارون خوزستان از ۹ بازی صاحب ۱۱ امتیاز و در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور قرار گرفته اما صبا با ۵ امتیاز در رده دوازدهم و انتهایی جدول رده بندی قرار دارد.

وی عنوان کرد: در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت، مشابه لیگ بر‌تر بزرگسالان کشور با هم مسابقه می‌دهند و ۲ تیم از قعر جدول به دسته اول سقوط خواهند کرد.

سرپرست تیم امید صبای قم تصریح کرد: صبای قم فصل گذشته همراه با ایران جوان بوشهر از لیگ دسته اول به لیگ بر‌تر صعود کرد اما در این فصل نتوانسته آن طور که باید و شاید نتیجه بگیرد و مشکلات مالی نیز بر حضور این تیم در لیگ بر‌تر اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 35476

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/35476/کارون-خوزستان-حریف-تیم-فوتبال-امید-صبای-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir