کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل سازمان مديرت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم تشریح کرد

رسيدگي جدي به شكايات شهروندان از رانندگان تاكسي

شهرنیوز , 8 دی 1394 ساعت 19:35

قم نگار: مديرعامل سازمان مديرت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم عملكرد واحد گشت و بازرسي سازمان تاكسيراني را در آذر ماه تشريح كرد.


به گزارش قم نگار، مرتضي عزتي با اشاره به عملكرد واحد گشت و نظارت سازمان تاكسيراني در آذر ماه گفت: در ماه گذشته ۶۸۹ مورد توسط واحد كنترل و نظارت سازمان تاكسيراني صورت گرفته است.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم ادامه داد: اهم اين اقدامات شامل اخذ ۱۴۴ مورد گزارش مردمي در خصوص تخلف تاكسيرانان و ارائه اين گزارشات براي رسيدگي به دبيرخانه هيئت انضباطي تاكسيراني و ۱۰۹ مورد جلوگيري از اخذ كرايه اضافي توسط بازرسين مستقر در ميادين وشوارع اصلي است.

وي به ۱۷ مورد گزارش عدم استفاده از تاكسيمتر توسط تاكسيرانان در ماه گذشته اشاره و خاطرنشان كرد: جلوگيري از ۲۵ مورد امتناع از حمل مسافر و جلوگيري از حمل مسافر دربستي، شناسايي ۴۲ مورد فعاليت خارج از خطوط ويژه تاكسي‌هاي خطي و ارائه ۱۸۸ مورد تذكر براي رعايت نظافت تاكسي و پيگيري انجام نظافت كامل خودرو توسط تاكسيران از ديگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

عزتي از ۱۳۰ مورد اصلاح و نصب علائم لازم خودرو تاكسي اعم از كد، آرم، تابلو و همچنين الصاق نرخ مصوبه كرايه خبر داد و تصريح كرد: تحويل ۶۳ مورد اشياء به جا مانده در تاكسي‌ها به صاحبان توسط دفتر بازرسي تاكسيراني و... از ديگر موارد انجام شده است.

مديرعامل سازمان مديرت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم ضمن تشكر از همكاري شهروندان مبني بر انتقال مشكلات و نارسايي‌هاي موجود ناوگان حمل ونقل تاكسي شهري گفت: از شهروندان تقاضا داريم تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف تاكسيرانان به ويژه اخذ كرايه اضافي، فعاليت تاكسي‌ها بصورت دربستي و... مراتب را با ذكر شماره كد چهاررقمي كه بروي خودروهاي تاكسي زيرپوشش سازمان از طريق شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ ( واحد بازرسي و نظارت )، ۳۶۶۶۰۰۸۷ ( دبيرخانه هيات انضباطي ) و يا از طريق سامانه ۱۳۷ شهرداري به اين سازمان منعكس كنند تا رسيدگي لازم صورت گيرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 35740

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/35740/رسيدگي-جدي-شكايات-شهروندان-رانندگان-تاكسي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir