کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم به مهر خبر داد:

رشد ۸۰ درصدی اعتبارات ورزش بخش‌های تابعه در قم

خبرگزاری مهر , 29 دی 1394 ساعت 13:31

قم نگار: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم از رشد ۸۰ درصدی اعتبارات ورزش بخش‌های تابعه در قم خبر داد.


به گزارش قم نگار، روح الله رمضانی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان قم علاوه بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در قم به دنبال توسعه هر چه بیشتر ورزش در بخش‌های تابعه و روستا‌ها است و برنامه‌های جدیدی برای این موضوع در دستور کار دارد.

وی افزود: افزایش اعتبارات ورزش در بخش‌های تابعه نشان دهنده نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان قم به این موضوع است و این اعتبارات امسال در مقایسه با سال ۹۳ حدود ۸۰ درصد رشد داشته است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: طی جلسه‌ای که اخیرا با مسئولان بخش‌های تابعه داشته‌ایم مقرر شد تلاش‌هایی برای راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی صورت گیرد و این موضوع می‌تواند کمک خوبی برای جذب مردم به ورزش بیشتر در روستا‌ها و بخش‌ها باشد.

رمضانی بیان داشت: در توسعه ورزش در بخش‌های تابعه مشارکت هیئت‌های ورزشی استان قم نقش مهمی دارد و تاکنون در زمینه فعالیت هیئت‌ها در بخش‌های تابعه نقص‌های زیادی داشته‌ایم و حداقل برخی از هیئت‌های ما می‌توانند در بخش‌ها حضور پررنگ تری داشته باشند.

وی عنوان کرد: تمرکز فعالیت‌های ورزش قهرمانی در قم سبب شده برخی از استعدادهای ورزشی استان در بخش‌ها با شرایط دشواری برای نشان دادن استعدادهای خود مواجه باشند و به دنبال تبیین ساز و کاری برای رفع این مانع هستیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته در بخش‌های تابعه قم باید افزایش پیدا کند و از ظرفیت نیروی انسانی موجود در بخش‌ها باید به نحو احسن استفاده شود به طوری که هم در ورزش همگانی و هم در بعد قهرمانی شاهد مشارکت بیشتر مردم استان باشیم.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36280

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36280/رشد-۸۰-درصدی-اعتبارات-ورزش-بخش-های-تابعه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir