کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت کاراته قم:

نفرات برتر کاراته بانوان قم مشخص شدند

خبرگزاری مهر , 13 بهمن 1394 ساعت 22:16

قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: برترین‌های کاراته بانوان قم در پایان رقابت ۱۷۰ ورزشکار در خانه کاراته استان قم مشخص شدند.


به گزارش قم نیوز، علیرضا برخورداری اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی بانوان قم با حضور پرشور بانوان کاراته کا در رده‌های سنی مختلف در مجموعه ورزشی راحله برگزار شد و نمایندگان ۲۰ باشگاه در این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: در این پیکارها که در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد در رده سنی خردسالان نازنین زهراپورعلی، هستی اکبری و صالحه کهنوجی صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: آمنه رضایی، نازنین صفری و فاطمه یزدانی در بخش کاتای خردسالان عناوین برتر را کسب کردند و در کومیته خردسالان، فاطمه یزدانی اول شد و الهه جعفری و زهرا اخویان مقام‌های دوم و سوم را به‌دست آوردند.

برخورداری بیان داشت: در کاتای نوجوانان محدثه حسینی که چندی پیش در مسابقات بین المللی ایران زمین مدال گرفته بود، قهرمان شد و فاطمه کریمی به مقام دوم رسید و ریحانه صفری، فاطمه زهرا جمالی زاده و ریحانه خلج در این رده سنی در بخش کومیته اول تا سوم شدند.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های رده سنی جوانان و بزرگسالان در رشته اجرای تکنیک، پریساه ایرانی خواه رشته به مقام اول رسید و در کاتا زهرابیرامی به عنوان نخست و فاطمه محمدی به مقام دومی رسید و در کومیته فاطمه رودگرفخاری، مریم یعقوبی و رضوان نوری عناوین اول تا سوم را به‌دست آوردند.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: در اجرای تکنیک در رده سنی نونهالان فاطمه حسنی و فاطمه کهنوجی اول و دوم شدند و در کاتا سمیرا صفا قهرمان شد و مینا صفرزاده و نگین سیاه لویی عنوان‌های دومی و سومی این رقابت‌ها را به‌دست آوردند ضمن این که در کومیته جوانان و بزرگسالان ستایش موقری، فاطمه عبدالهی و فاطیماقازان سکوهای اول، دوم و سوم را تصاحب کردند.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36670

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36670/نفرات-برتر-کاراته-بانوان-قم-مشخص-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir