کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تامین اجتماعی قم مطرح کرد

کاهش 2 میلیون بار مراجعه به شعب تامین اجتماعی قم با ارائه خدمات الکترونیک

خبرگزاری فارس , 14 بهمن 1394 ساعت 18:29

قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: با استقرار 10 خدمت الکترونیک در تامین اجتماعی قم از 2 میلیون بار مراجعه به شعب تامین اجتماعی استان کاسته شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی قم، سیدمجتبی موسوی صبح امروز در جلسه کمیته تحول اداری تامین اجتماعی استان اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بزرگ‌ترین نهاد بیمه‌ای کشور بوده و ایجاد تحول به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مخاطبان ضروری است.

وی تاکید کرد: ایجاد باور و انگیزه در مدیران و کارشناسان، آگاهی مدیران به ظرفیت‌ها و برنامه‌های تحول، بهره‌مندی از اختیارات و منابع لازم، برقراری نظام مدیریت عملکرد و ایجاد سیستم تشویق و ترغیب کارکنان از الزامات ایجاد تحول در خدمت‌رسانی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از استقرار کامل دولت الکترونیک، برقراری عدالت بیمه‌ای، ساماندهی نیروی انسانی، واگذاری خدمات به کارگزاری‌های رسمی، افزایش بهره‌وری، سلامت اداری و اصلاح فرایندهای خدمت‌رسانی به عنوان برنامه‌های مهم و کلیدی تامین اجتماعی قم در ایجاد تحول اداری یاد کرد.

وی رسیدگی به شکایات مردم را از اصلی‌ترین برنامه‌های تحول اداری در تامین اجتماعی قم دانست و خاطرنشان کرد: نباید مردم را در پیچ و خم کارهای اداری سرگردان کنیم، بلکه باید به شکایات در این زمینه با جدیت و فوریت رسیدگی شده و در صورت اثبات قصور، با کارمند مربوطه برخورد اداری شود.

موسوی از اصلاح فرایندهای خدمت‌رسانی در تامین اجتماعی قم خبر داد و گفت: در کمیته فرعی اصلاح فرایندها تاکنون پنج فرایند خدمت‌رسانی مورد بررسی قرار گرفته و به نفع مردم و بیمه‌شدگان روان‌سازی شده است.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36683

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36683/کاهش-2-میلیون-بار-مراجعه-شعب-تامین-اجتماعی-قم-ارائه-خدمات-الکترونیک

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir