کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی 48 ساعت گذشته

27 عملیات مختلف توسط آتش نشانان قمی انجام شد

خبرگزاری فارس , 24 بهمن 1394 ساعت 20:55

قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: طی 48 ساعت گذشته 27 عملیات مختلف آتش نشانی در قم صورت گرفت.


به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان طی ۴۸ ساعت گذشته افزود: در این مدت ۲۷ عملیات مختلف در زمینه ایمن سازی، حریق ضایعات، نجات و حریق انجام شد.

وی در تشریح جزئیات این ماموریت ها اظهار کرد: در این مدت ۱۳ مورد عملیات ایمن‌سازی، سه مورد عملیات نجات، هفت مورد حریق و چهار مورد حریق ضایعات انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص عملیات ایمن سازی بیان کرد: ۶ مورد عملیات به روز چهارشنبه و هفت مورد دیگر نیز به روز پنجشنبه اختصاص داشت.

جعفری ادامه داد: یک مورد نشت سوخت، یک مورد نشت گاز منزل، یک مورد بازگشایی درب منزل، و سه مورد بازگشایی درب خودرو ماموریت‌های ایمن سازی در روز چهارشنبه را شامل می‌شد.

وی با اشاره به ماموریت‌های ایمن‌سازی در روز پنجشنبه ابراز کرد: یک مورد نشت بنزین، سه مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد بازگشایی درب منزل و دو مورد نشت سوخت نیز در روز پنجشنبه انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اعلام انجام چهار مورد عملیات حریق ضایعات اضافه کرد: سه مورد مربوط به روز چهارشنبه و یک مورد دیگر نیز مربوط به روز پنجشنبه بود.

جعفری در خصوص عملیات نجات اظهار کرد: دو مورد در روز چهارشنبه و یک مورد نیز در روز پنجشنبه روی داد.

وی ادامه داد: یک مورد گیر کردن پای شخص در پل و یک مورد محبوسی کودک در منزل مربوط به روز چهارشنبه و یک مورد محبوسی کودک در خودرو مربوط به روز پنجشنبه بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عملیات حریق را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ۶ مورد حریق در روز چهارشنبه و یک مورد دیگر نیز در روز پنجشنبه به وقوع پیوست.

جعفری حریق انبار موکت، حریق خودرو، حریق مغازه، حریق انبار، حریق لاستیک خودرو و حریق منزل را مربوط به روز چهارشنبه و یک مورد حریق منزل را مربوط به روز پنجشنبه اعلام کرد.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36982

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36982/27-عملیات-مختلف-توسط-آتش-نشانان-قمی-انجام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir