کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای شهر قم:

شهرداری قم از ساخت دیوار بتنی اطراف ریل راه‌آهن قم ممانعت کند

خبرگزاری تسنیم , 17 اسفند 1394 ساعت 10:57

قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موضوع دیوار بتنی نفوذ ناپذیر و دیوار تعارض در اطراف ریل راه آهن قم گفت: این اقدامات سبب ایجاد تعارض در شهر می‌شود و با دو نیم کردن شهر مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند.


به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی‌پور در نطق پیش از دستور خود در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با اشاره به موضوع دیوار بتنی نفوذ‌ناپذیر و دیوار تعارض در اطراف ریل راه‌آهن قم اظهار داشت: این اقدامات سبب ایجاد تعارض در شهر می‌شود و با دو نیم کردن شهر مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند.

عضو شورای شهر قم با بیان اینکه از شهرداری قم تقاضا داریم که به‌مقابله با این کار بپردازد افزود: ادامه ساخت این دیوار مخالفت‌هایی به همراه خود می‌آورد، از شهردار و شورای شهر توقع داشتیم با ساخت این دیوار مخالفت داشته باشد و جلو این کار را بگیرد زیرا سبب ایجاد مشکلات قومیتی در قم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاشنه‌های ستون‌های این دیوار در معبر مزاحمت و خطراتی را ایجاد می‌کند تصریح کرد: انتظار داشتیم شهرداری و شورای شهر عکس‌العملی نشان می‌دادند که هنوز دیر نشده و می‌خواهیم با ادامه ساخت آن مقابله شود.

عابدینی‌پور با اشاره به اینکه بازگشایی پل جمهوری برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است، افزود: تعهداتی در شهرداری و در پروژه‌های عمرانی داریم که باید پیگیری شود.

عضو شورای شهر قم با اشاره به بحث دیون در شهرداری قم گفت: در ابتدای ورود شهردار ۱۳۰۰ میلیارد دیون داشتیم که اخیرا به ۵۹۰۰ میلیارد رسیده و سبب تعجب ما شده و از شهردار می‌خواهیم این موضوع را شفاف سازی کند.

وی با بیان اینکه اگر این دیون واقعی باشد باید در هزینه‌های جاری خود صرفه‌جویی کنیم تصریح کرد: هم می‌بینیم هزینه‌ها زیاد است و هم ماهیانه ۴۵۰ میلیون تومان به دیون ما افزوده می‌شود و این موضوع به برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد.

عابدینی‌پور با اشاره به تعهدات دولت در توسعه ۱۰هزار هکتاری فضای سبز در کمربندی قم خاطرنشان کرد: بار انجام این طرح تنها به دوش شهرداری مانده و علاوه بر آن وزارت نیرو نیز تعهداتی به شهرداری قم داده که از شهردار قم درخواست پیگیری این موارد را داریم.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 37338

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37338/شهرداری-قم-ساخت-دیوار-بتنی-اطراف-ریل-راه-آهن-ممانعت-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir