کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مدیرکل اوقاف قم برگزار شد

آغاز طرح آرامش بهاری اوقاف قم در مزار مقدس شیخان

ستاد خبری طرح آرامش بهاری اوقاف قم , 29 اسفند 1394 ساعت 13:50

قم نیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: طرح آرامش بهاری که در بقاع متبرکه برگزار می‌شود جهادی فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.


به گزارش قم نیوز و به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم در مراسم آغاز به‌ کار طرح آرامش بهاری نوروز 95 که در مزار مقدس شیخان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح با توجه به تجربیات سال گذشته و با شیوه‌ای نوین همزمان با سایر استان‌ها در قم آغاز می‌شود.

وی افزود: عزمی جدی‌تر از گذشته در برگزاری این طرح دیده می‌شود و همه کارکنان اداره کل اوقاف همراه با مبلغان، این آمادگی را دارند که طرح بزرگ آرامش بهاری را در سطح استان برگزار کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه بیش از 100 نفر از مبلغان اعزامی و مستقر اوقاف در قالب این طرح فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: همچنین هزار نفر از اعضای هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه در این طرح سهیم هستند.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران طرح آرامش بهاری در نوروز مانند برخی دیگر از افراد، خود را وقف مردم کرده‌اند و در تمام ایام تعطیل، به ارائه خدمات فرهنگی می‌پردازند؛ این طرح در واقع جهادی فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حسینی‌مقدم ضمن تشکر از توجه استاندار و مجموعه ستاد تسهیلات زائرین قم به طرح آرامش بهاری گفت: این طرح بخشی از خدماتی است که در قالب ستاد تسهیلات نوروزی به مسافران ارائه می‌شود و هم‌افزایی در اجرای آن می‌تواند بیش از گذشته اهمیت داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برپایی خیمه معرفت برای نخستین بار در آستان مقدس فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: این خیمه‌ها با توجه و عنایت تولیت حرم مطهر و مسجد جمکران برپا شده‌اند.

انتهای پیام/ 105


کد مطلب: 37454

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37454/آغاز-طرح-آرامش-بهاری-اوقاف-قم-مزار-مقدس-شیخان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir