کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم مطرح کرد

ورود 2300 دستگاه اتوبوس از عراق به پایانه مسافربری قم

خبرگزاری فارس , 30 فروردين 1395 ساعت 10:42

قم نیوز: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: سال گذشته 2 هزار و 300 دستگاه اتوبوس از عراق به پایانه مسافربری قم وارد شد.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل مستقیمی با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته بین سازمان گردشگری و مجموعه پایانه‌های مسافربری استان قم باید اتوبوس‌هایی که از کشور عراق وارد شهر می‌شوند مسافران خود را در پایانه مسافربری مرکزی تخلیه کنند، اظهار کرد: در این زمینه برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به زائران و مسافرین تسهیلات و امکانات مطلوبی در پایانه مرکزی مسافربری ایجاد شد.

وی به فعالیت 24 ساعته پایانه مسافربری مرکزی قم در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این راستا زمینه‌ای فراهم شد تا مسافران عراقی که وارد شهر می‌شوند در هر ساعتی در پایانه حضور یابند و از اینجا به شهر منتقل شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: طبق اطلاعاتی که از مرز مهران به دست آمده سال گذشته 4 هزار و 53 دستگاه اتوبوس از این مرز به سمت قم حرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 2 هزار و 300 دستگاه اتوبوس در پایانه مرکزی مسافربری و مابقی در سطح شهر، مسافران خود را تخلیه کرده‌اند.

مستقیمی با بیان اینکه خدمات رسانی پس از حضور مسافران در پایانه مرکزی به عهده سازمان گردشگری است، افزود: پس از میزبانی سازمان پایانه‌ها از مسافران عراقی، این مسافران توسط نیروهای سازمان گردشگری به سطح شهر و مراکز اقامتی منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 37839

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37839/ورود-2300-دستگاه-اتوبوس-عراق-پایانه-مسافربری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir