کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه(س) مطرح کرد

برنامه هفتگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)

پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) , 11 ارديبهشت 1395 ساعت 17:36

قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به تشریح برنامه هفتگی حرم مطهر از 11 تا 17 اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین شعبانی و صادقی واعظ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت، با موضوعات مختلف دینی و معرفتی با حضور اساتید و فضلای حوزه گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحید پور، اخوی، رستم‌نژاد، ملکی و محمدی در تمام روزهای هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.

وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج احمد ولی در روز پنجشنبه بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج سید علی حسینی‌نژاد بعد از نماز عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی را از دیگر برنامه‌های حرم مطهر عنوان کرد.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور افزود: دعای ندبه این هفته حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی خراسانی و مداحی حاج سید علی حسینی نژاد در روز جمعه، 17 اردیبهشت ماه جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 38173

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38173/برنامه-هفتگی-آستان-مقدس-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir