کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران خبر داد

افزایش واحدهای اقامتی مجتمع نیمه شعبان به 110 واحد

خبرگزاری فارس , 31 ارديبهشت 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: مدیرعامل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران از افزایش، تجهیز و آماده‌سازی واحدهای اردویی و اقامتی مجتمع اقامتی نیمه شعبان برای پذیرایی از زائران خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محسن محرری با بیان اینکه ستاد نیمه شعبان موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران از یک ماه قبل برنامه‌ریزی و جلسات متعددی را برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین برگزار کرده است، گفت: سالن اردویی مجتمع اقامتی نیمه شعبان تجهیز و آماده‌سازی شده تا زائرین گروهی بتوانند در این ایام از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به افزایش واحدهای اقامتی مجتمع نیمه شعبان عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام نیمه شعبان واحدهای اقامتی به 110 اتاق دو تا چهار تخته افزایش یافته و تمام امکانات لازم از جمله کولر گازی، تلویزیون، فرش و... در آن تدارک دیده شده است.

مدیرعامل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای ایام نیمه شعبان انجام شده است، ابراز کرد: پارکینگ شماره چهار استراحتگاه موقت زائرین خواهد بود که به همین منظور بهینه‌سازی روشنایی، آسفالت و... آن با همکاری شهرداری انجام شده است و ظرفیت پارک یک هزار خودرو را دارد.

محرری با بیان اینکه خط‌‌کشی پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران انجام شده است، یادآور شد: از ساعت 14 روز شنبه یکم اردیبهشت ماه تا ساعت 22 شام نیمه شعبان پارکینگ‌های شماره یک و دو مسجد مقدس جمکران به صورت رایگان پذیرش خواهد کرد.

وی در خصوص فعالیت جایگاه‌های سوخت بنزین و CNG مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان گفت: از ساعت 8 صبح شنبه یکم اردیبهشت ماه به مدت 24 ساعت هر دو جایگاه سوخت تعطیل خواهد بود ولی پس از آن ارائه خدمت صورت می گیرد.

مدیرعامل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: دو ایستگاه چای و آب جوش صلواتی در پارکینگ‌های شماره یک و دو در ایام نیمه شعبان فعال خواهد بود و یک ایستگاه نیز جنب فروشگاه شماره یک برای نذورات مردمی در نظر گرفته شده است.

محرری یادآور شد: مقابل موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران که مقابل باب التوحید است، غرفه‌ای برای فروش دام زنده در ایام نیمه شعبان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروهای فوق‌العاده خدماتی جذب شدند تا خدمات به شکل مطلوب‌تری در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران ارائه شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 38741

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38741/افزایش-واحدهای-اقامتی-مجتمع-نیمه-شعبان-110-واحد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir