کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

دوره‌های آموزشی ویژه ازدواج برگزار شود

پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم , 11 خرداد 1395 ساعت 9:00

قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ویژه جوانان در خصوص ازدواج برگزار شود تا با کارشناسی مباحث مربوط به ازدواج بررسی و در اختیار جوانان قرار گیرد.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی‌خواه در دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم در سال جاری که با موضوع تقویت فعالیت‌ها و اقدامات کانون پیوند مهر دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: رسالت اصلی این کانون باید آسیب شناسی در زمینه عدم تمایل جوانان به موضوع ازدواج و همچنین گسترش فرهنگ آن باشد.

وی عنوان کرد: باید دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ویژه جوانان در خصوص ازدواج برگزار شده تا مباحث مربوط به ازدواج بررسی و دراختیار جوانان قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: باید کانون پیوند مهر زمینه ازدواج و همچنین پیوند جوانان را فراهم آورد و به گونه‌ای رفتار شود که بی‌تفاوتی جوانان نسبت به امر ازدواج از بین برود.

ایرانی‌خواه با اشاره به مسائل پزشکی و ژنتیکی گفت: هر اندازه که سن ازدواج بالا برود از آن طرف فرزندآوری نیز مشکل بوده و چه بسیار زوج‌هایی که به این دلیل حتی بچه‌دار هم نمی‌شوند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این کانون باید ارائه تسهیلات ویژه برای زوج‌های جوان باشد تا بتوانند از طریق این تسهیلات در رفع بخشی از مشکلات موثر باشند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 39091

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/39091/دوره-های-آموزشی-ویژه-ازدواج-برگزار-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir