کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم خبر داد

برگزاری کارگاه تخصصی بازآموزی مربیان شنا در قم

خبرگزاری فارس , 22 خرداد 1395 ساعت 8:30

قم نیوز، رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم از برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری کارگاه تخصصی بازآموزی مربیان شنا در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مسعود حسین‌جمال اظهار کرد: تمام مربیانی که امسال قصد فعالیت در عرصه مربیگری رشته شنا را دارند صد درصد باید در کارگاه بازآموزی مربیان شنا قم حضور داشته باشند و گواهی شرکت در این دوره را از هیأت شنا، شیرجه و واترپلو دریافت کنند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر استخرهای متعددی در سطح شهر قم داریم که برخی از آنها متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان قم، برخی دیگر در اختیار اداره کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر توسط بخش خصوصی راه‌اندازی و بهره‌برداری شده‌اند.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم بیان کرد: استخرهای سطح شهر قم در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند، البته تنها یک استخر اختصاصی در شهر قم ویژه بانوان داریم که استخر مجموعه تفریحی ورزشی بوستان نرگس در منطقه صدوق قم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، بالطبع امکان استفاده از استخرهای شنا در ساعات بعد از افطار وجود دارد و به غیر از استخر نرگس که متعلق به بانوان است، سایر استخرهای فعال سطح شهر قم، آمادگی میزبانی و پذیرایی از علاقمندان به شنا را دارند.

حسین‌جمال بیان کرد: مدتی است که هوای شهر مقدس قم رو به گرما رفته و با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و ایام اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان به ویژه دانش‌آموزان، قطعا از این به بعد روزهای پرکاری پیش‌روی دوستان و همکاران ما در رشته شنا خواهد بود.

وی یادآور شد: ما برای اینکه بهترین خدمات به علاقمندان به شنا در فصل اوقات فراغت و تابستان ارائه شود، هر ساله برای برگزاری دوره بازآموزی مربیان شنا قم برنامه‌ریزی می‌کنیم و این دوره با حضور تمام مربیان فعال در شنا قم با حضور مدرس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار می‌شود.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم تاکید کرد: به تمام مربیانی که قصد فعالیت در عرصه مربیگری شنا در سال جاری را دارند گفته‌ایم که باید در این دوره بازآموزی شرکت کرده و گواهی آن را دریافت کنند، در غیر این‌صورت اجازه ادامه فعالیت مربیگری به آنها داده نخواهد شد.

وی تصریح کرد: رشته شنا با توجه به میزان بالای مراجعه در فصل تابستان و ایام اوقات فراغت، گاهی اوقات با افراد سودجو و منفعت‌طلب دست به گریبان است اما برای این کار نیز راهکاری اندیشیده‌ایم و اجازه نخواهیم داد کسی از اعتماد ارزشمند مردم قم و عموم شهروندان به هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم سوءاستفاده کند.

حسین‌جمال در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری دوره بازآموزی مربیان شنا قم، اظهار کرد: این دوره آموزشی با تدریس استاد حامد رضاخانی مدرس رسمی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشورمان و از امروز به میزبانی سالن همایش‌های خانه علوم و فنون واقع در چهارراه آیت‌الله غفاری، خیابان ایستگاه راه‌آهن قم، بین کوچه‌های هفتم و نهم این کارگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 39343

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/39343/برگزاری-کارگاه-تخصصی-بازآموزی-مربیان-شنا-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir