کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نصب ۵۰۰۰ مترمربع بنر در سطح شهر در مناسبت هاي ماه رمضان

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 7 تير 1395 ساعت 11:00

قم نیوز: سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم از نصب بيش از ۵ هزار مترمربع بنر و وسايل تبليغاتي در سطح شهر در مناسبت هاي ماه مبارك رمضان امسال خبر داد.


 به گزارش قم نیوز، ابوالفضل سبزعليان با اشاره به اقدامات اطلاع رساني و تبليغات محيطي شهرداري قم در ايام ماه رمضان اظهار كرد: اين اداره همگام با شهروندان روزه دار و خداجو در روزهاي ماه مبارك رمضان كه ماه ميهماني خدا و ماه نزول قرآن و بهره مندي از فيوضات الهي است، اقداماتي را در جهت گراميداشت اين ماه و ترويج شعائر اسلامي در دستور كار خود قرار داده است.

وي با اشاره به وضعيت تبليغات شهري در قم افزود: در اين ايام متناسب با مناسبت هايي چون آغاز ماه مبارك رمضان، وفات حضرت خديجه، ميلاد امام حسن(ع)، شب هاي قدر و شهادت امام علي(ع)، فضاسازي شهري صورت گرفته و سعي شده شهر قم متناسب با جايگاه و جلوه فرهنگي و مذهبي رنگ و بوي معنوي داشته باشد.

سرپرست اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم از نصب بيش از ۵ هزار مترمربع بنر و وسايل تبليغات در ايام ماه مبارك رمضان در سطح شهر قم خبر داد و گفت: اين متراژ بنر بر روي سازه هاي پرتابلي، استرابرد و عرشه پل ها در سطح شهر نصب شده است.

وي با اشاره به تدابير مجموعه شهرداري قم براي برگزاري باشكوه راهپيمايي روز قدس تصريح كرد: در اين زمينه نيز با برگزاري جلسات و كارگروه هاي مرتبط زمينه تبليغات شهري و برگزاري هرچه باشكوه تر راهپيمايي روز قدس فراهم شده است.

سبزعليان خاطرنشان كرد: برنامه هاي اطلاع رساني و تبليغات محيطي شهرداري قم متناسب با فضاي معنوي ماه مبارك رمضان تا پايان اين ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 39761

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/39761/نصب-۵۰۰۰-مترمربع-بنر-سطح-شهر-مناسبت-هاي-ماه-رمضان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir