کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص ۲۷۸ دستگاه اتوبوس براي راهپيمايان روز قدس در قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 9 تير 1395 ساعت 21:00

قم نیوز: مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم گفت: ۲۷۸ دستگاه اتوبوس به همراه ۱۳۰ دستگاه ميني بوس، به حمل و نقل شهروندان در روز قدس اهتمام دارند.


به گزارش قم نیوز، حسين مومني موحد با اشاره به پيش رو بودن روز جهاني قدس، اظهار كرد: با توجه به حضور پرشور مردم در اين مراسم سياسي اجتماعي سازمان اتوبوسراني شهرداري قم، تمهيداتي را براي سهولت حمل و نقل شهروندان در نظر گرفته است.

وي با بيان اينكه سازمان اتوبوسراني شهرداري قم از نخستين ساعات آخرين جمعه ماه مبارك رمضان آماده سرويس‌دهي است، تصريح كرد:‌ سرويس‌هاي حمل‌ و نقل از تمام نقاط تا هسته مركزي شهر نسبت به حمل و نقل شهروندان روزه‌دار اقدام مي‌كند.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم ادامه داد: حمل و نقل شهروندان از نخستين ساعات بامداد تا هنگام راهپيمايي ادامه دارد و پس از اتمام راهپيمايي مقابل مصلي قدس تا پايان نماز جمعه مستقر خواهند بود.

مومني با اشاره به شمار اتوبوس‌هايي كه در روز قدس به جابجايي شهروندان اقدام مي‌كنند، گفت: ۲۷۸ دستگاه اتوبوس خصوصي و عمومي براي سرويس‌دهي در نظر گرفته شده است.

وي همچنين از سرويس‌دهي ۱۳۰ دستگاه ميني‌بوس در بخش خصوصي براي حمل و نقل مردم روزه‌دار از نماز جمعه به ساير نقاط شهر، خبر داد و بيان كرد: كمبود اتوبوس در سرويس حمل و نقل عمومي نداريم ولي افزايش شمار اتوبوس‌ها در دستور كار قرار دارد.

مومني با تاكيد براينكه تا پايان سال جاري ۴۰ دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومي شهر قم وارد مي‌شود، گفت: از آذر تا بهمن ماه در سه مرحله اين ۴۰ دستگاه وارد چرخه مي‌شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 39833

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/39833/اختصاص-۲۷۸-دستگاه-اتوبوس-براي-راهپيمايان-روز-قدس-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir