کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدير مديركل كميته امداد استان از حمايت هاي شهردار قم از خانواده ايتام

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 11 تير 1395 ساعت 13:00

قم نیوز: مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان قم گفت: شهردار قم و شوراي شهر همكاري خوبي با مجموعه كميته امداد براي حمايت از خانواده محرومان و ايتام دارند كه اين اقدام جاي تقدير و تشكر دارد.


به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالي در حاشيه برگزاري مراسم ضيافت افطاري ايتام در شهرداري قم، با تاكيد بر ضرورت حمايت از خانواده هاي محروم، اظهار كرد: جمعي از ايتام و فقرا مهمان شهردار و شوراي شهر هستند كه تدبير چنين محفلي جاي تقدير دارد.

وي اضافه كرد: خدا را شاكريم كه مسؤولين ما نگاه و توجه ويژه اي به فقرا و ايتام دارند و خود را خادم و حامي محرومان مي دانند.

مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان با بيان اينكه شهردار و شوراي شهر همكاري خوبي با مجموعه كميته امداد دارند، اظهار كرد: برگزاري اين محافل يكي از مصاديق همكاري با كميته امداد براي حمايت از خانواده هاي محرومان است.

وي تخفيف عوارض ساختماني مسكن و عوارض كسب خانواده هاي زير حمايت كه بعضا ۸۰ درصد تخفيف عوارض بهره مند هستند را از ديگر برنامه هاي حمايتي شهرداري قم ذكر كرد و افزود: همچنين تشكر ويژه داريم از شهرداري و شوراي شهر كه بستري فراهم كردند كه در شرق شهر قم مجتمع فرهنگي احداث كنيم و زميني را براي اين كار اختصاص دادند.

جلالي با تاكيد بر اينكه در نظام اسلامي همه مسؤولان دغدغه محرومان و ايتام را دارند، تصريح كرد: قرار گرفتن در كنار محرومان و فقرا از ارزش هاي ديني ما است كه بايد تحسين شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 39867

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/39867/تقدير-مديركل-كميته-امداد-استان-حمايت-هاي-شهردار-قم-خانواده-ايتام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir