کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيشرفت ۴۰ درصدي ساماندهي ورودي قم از سمت جعفريه

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 6 مرداد 1395 ساعت 19:00

قم نیوز: مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم از پيشرفت ۴۰ درصدي ساماندهي ورودي قم از سمت جعفريه خبر داد.


به گزارش قم نیوز،  عباس حلوايي‌زاده با بيان اينكه ساماندهي و بهسازي ورودي جعفريه پس از امامزاده تا ريل راه آهن به طول دو كيلومتر در دست اجرا است، اظهار كرد: شهرداري قم قراردادي به مبلغ ۱۲ ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال با شركت اطمينان راه منعقد كرده است.

وي خاطرنشان كرد: از جمله عمليات اين پروژه جدول‌گذاري انهار به طول ۴ هزار متر، رفوژ وسط به طول چهار كيلومتر و احشام عمليات خاكي شامل عمليات خاكبرداري به ميزان ۱۸ هزار متر مكعب و عمليات روسازي به مساحت ۱۷ هزار متر مكعب است.

مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با بيان اينكه عرض معبر به صورت دو باند تندرو و در طرفين آن باندهاي كندرو طراحي شده است، گفت: در حال حاضر شهرداري قم در حال اجراي باند تندرو از سمت بلوار شهرك كامكار به سمت پل راه‌آهن بوده و پيشرفت فيزيكي آن تاكنون ۴۰ درصد است كه تا دو ماه ديگر به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي يادآور شد:‌ در طول پروژه معارضاتي از جمله جا به جايي تيرهاي برق فشار قوي،‌ ترميم لوله آب و كيسينگ لوله‌هاي خطوط انتقال نفت، ‌بنزين، و گازوئيل وجود داشته كه توام با اجراي پروژه در حال برطرف كردن هستيم.

حلوايي‌زاده عنوان كرد: پروژه مذكور تملكات و توافقات آن با توجه به اخذ مصوبه از كميسيون ماده پنج و پيگيري‌هاي شهرداري منطقه سه انجام شده است.

وي با اشاره به اهميت پروژه ساماندهي ورودي قم از سمت جعفريه گفت: يكي از ورودي‌هاي اصلي شهر به سمت ساوه است، علاوه بر ساماندهي ورودي شهر، كاهش تصادفات جاني شهروندان را به همراه دارد.

 انتهای پیام/135


کد مطلب: 40514

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/40514/پيشرفت-۴۰-درصدي-ساماندهي-ورودي-قم-سمت-جعفريه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir