کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی لاریجانی:

بستر حضور مردم در بخش ورزش فراهم شود/ ضرورت استفاده از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی

خبرگزاری فارس , 15 مرداد 1395 ساعت 9:00

قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان باید امکانات ورزشی را در اختیار وزشکاران و بخش خصوصی قرار دهد تا بستر حضور مردم در بخش ورزش کشور فراهم شود، این امر بسترهای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی را فراهم‌سازی می‌کند.


به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 1394 استان قم که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه عملکرد مطلوب قهرمانان ورزشی اقتدار ملی کشور را به دنبال دارد،‌ اظهار کرد: باید نسبت به عملکرد این قشر از جامعه نگاه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم گوشه‌ای از خدمات قهرمانان ورزشی را مطرح و از این افراد پشتیبانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان قم در حوزه ورزش حرکت مطلوبی را دنبال می‌کند، اضافه کرد: سهم ورزش در استان قم نسبت به استاندارد جهانی فاصله بسیاری دارد به همین علت باید تلاش‌های بسیاری برای توسعه ظرفیت‌های ورزشی برای مردم انجام شود؛ بخش‌هایی از استان قم دارای امکانات مقدماتی ورزشی نبوده به همین علت باید مسؤولان به دنبال رفع فاصله‌ها باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی استفاده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را یکی از راهکارهای رفع مشکلات حوزه ورزش دانست و عنوان کرد: استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش همگانی مورد توجه مجلس قرار می‌گیرد و بخش‌های تاثیرگذار در سرمایه‌گذاری باید سرمایه‌گذاران را به بخش ورزش هدایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان باید امکانات ورزشی را در اختیار ورزشکاران و بخش خصوصی قرار دهد تا بستر حضور مردم در بخش ورزش کشور فراهم شود، این امر بسترهای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی را فراهم‌سازی می‌کند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 40705

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/40705/بستر-حضور-مردم-بخش-ورزش-فراهم-شود-ضرورت-استفاده-خصوصی-توسعه-زیرساخت-های-ورزشی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir