کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغيير سيماي شهري در ايام دهه كرامت

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 21 مرداد 1395 ساعت 22:30

قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: با فعال شدن بخش هاي مختلف شهرداري به مناسبت دهه كرامت و ميلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) اقدامات ويژه ظاهري و محتوايي در شهر در اين زمينه انجام شده است.


به گزارش قم نيوز، سيدامير سامع با اشاره به انتظار شهروندان براي مناسب سازي شهر در ايام و مناسبت‌هاي مختلف اظهار كرد: در دهه كرامت به مناسبت ميلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برنامه هاي ويژه اي در شهر تدارك ديده شده و اقدامات ويژه اي اجرايي شده است.

وي اقدامات ظاهري و محتوايي انجام شده در شهر به مناسبت دهه كرامت را مورد توجه قرار داد و افزود: اين دهه به صورت ويژه در شهر قم به دليل ميزباني از كريمه اهل بيت(ع) برنامه ريزي براي تبليغات و فضاسازي صورت گرفته است.

سامع فعاليت تبليغاتي گسترده روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم و همچنين مجموعه معاونت‌هاي خدمات شهري مناطق براي اجراي برنامه هاي مختلف در ايام دهه كرامت را يادآور شد و گفت: تمام اين بخش‌ها تلاش كردند و طرح هاي ويژه پر محتوا و زيبا را در شهر اجرايي كردند.

وي محوريت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) در تبليغات شهري را مورد تاكيد قرار داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر شهر قم از فضاي مطلوب تبليغاتي ايام دهه كرامت برخوردار است و اقدامات قابل توجهي در اين زمينه صورت گرفته است.

 انتهای پیام/135


کد مطلب: 40885

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/40885/تغيير-سيماي-شهري-ايام-دهه-كرامت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir