کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

آموزش و پرورش حوزه مبنایی و اصیل برای آینده‌ کشور است

خبرگزاری فارس , 3 شهريور 1395 ساعت 19:15

قم نیوز: استاندار قم گفت: آموزش و پرورش حوزه مبنایی و اصیل برای آینده‌سازی کشور است، بنابراین باید در زمینه تأمین نیازهای این بخش حداکثر تلاش صورت گیرد.


به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هفت پروژه آموزشی و پرورشی که در دبیرستان قدس برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت یادآور دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر بوده، بنابراین فرصت خوبی است که آنچه در عمل انجام شده، به مردم نشان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم مشکلات فراوانی داشته، ولی همواره تلاش کرده تا هزینه‌های موجود را با کمترین سرمایه‌گذاری به بهترین شکل و کیفیت مدیریت کند.

استاندار قم با اشاره به تأکیدات دولت در برنامه اجرایی گفت: دولت در نظر دارد با تعامل، هماهنگی و روش اعتدالی، نسبت به همه اقداماتی که در مجموعه کشور است، زمینه مناسبی را فراهم کند تا همه بتوانند در راستای انجام وظیفه خود موفق باشند و از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های اضافی در نتیجه نگاه‌های افراطی و یک طرفه به مسائل ایجاد می‌شود، اکنون در دولت یازدهم نگاه اعتدالی و هماهنگ وجود دارد که این امر رشد و توسعه را رقم زده است.

صادقی عنوان کرد: تلاش در استان در راستای نگاه متوازن به توسعه است، باید در زمینه تحقق و انجام خواسته‌های مردم حداکثر تلاش صورت گیرد، تلاش، همدلی و همزبانی سبب شده پیشرفت خوبی در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حوزه مبنایی و اصیل برای آینده‌سازی کشور است، گفت: فرزندان ما در این مکان‌ها آموزش دریافت می‌کنند، بنابراین همگان باید در زمینه ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش تلاش کنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: 186 پروژه در زمینه‌های عمرانی، زیربنایی، کشاورزی، صنعتی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی با اعتبار 355 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود که اشتغال یک‌هزار و 655 نفر را به همراه دارد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 41246

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/41246/آموزش-پرورش-حوزه-مبنایی-اصیل-آینده-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir