کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم خبر داد

تلاش دولت برای احیا و تقویت واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌فعال

ستاد خبری هفته دولت استان قم , 5 شهريور 1395 ساعت 2:00

قم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اینکه تلاش شده با ارائه تسهیلات تا سقف 3 میلیارد تومان واحدهای صنعتی را تقویت کنیم، گفت: واحدهای راکد، نیمه‌فعال و واحدهای فعالی که انباشت کالا دارند را احیا می‌کنیم.


به گزارش قم نیوز، سیدصدرالدین موسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه سیمای امید با تقدیر از ابتکار استان در برگزاری نمایشگاه سیمای امید که خدمات و اقدامات دستگاه‌های دولتی در معرض دید عموم قرار گرفته است، اظهار کرد: این نمایشگاه نشاط و امید را در مردم ایجاد می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با بیان اینکه در طول هفته دولت سه وزیر و رئیس دفتر رئیس جمهور از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد افزود: شورای اداری استان نیز با حضور وزیر اطلاعات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم عملکرد استان در این سه سال را در قالب نمایشگاه سیمای امید به نمایش بگذاریم که کار بسیار خوبی است.

موسوی به فعالیت‌های اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: ایجاد کمیته تسهیل و رفع موانع تولید از جمله اقداماتی است که سبب احیا و رونق بخش صنعت و تولید شده است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه دولت اقداماتی در خصوص پرداخت تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را در دستور کار دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در راستای ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی از طریق سامانه بهین، 720 واحد در این طرح ثبت نام کرده که روزانه عملکرد بانک‌ها در بخش صنعت و معدن و کارگروه جهاد کشاورزی رصد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده با ارائه تسهیلات تا سقف 3 میلیارد تومان واحدهای صنعتی را تقویت کنیم تصریح کرد: در این راستا واحدهای راکد، نیمه فعال و واحدهای فعالی که انباشت کالا دارند را احیا می‌کنیم.

موسوی با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید نیز در قالب چهار کمیته فعالیت دارد خاطرنشان کرد: 72 جلسه با بیش از 430 مصوبه داشته‌ایم که بنا بر دستورالعمل، مشکلات پیش رو حل شده است.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 41281

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/41281/تلاش-دولت-احیا-تقویت-واحدهای-صنعتی-راکد-نیمه-فعال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir