کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

بهره‌گیری از 170 عامل امدادی برای پوشش مراسم‌ عزاداری دهه اول محرم

خبرگزاری فارس , 11 مهر 1395 ساعت 15:00

قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از سازماندهی و استقرار تیم‌های امدادی در حرم مطهر و مکان‌های برگزاری مراسم عزاداری هیأت‌های مذهبی خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمد رضا بهرامی امروز  با اشاره به آغاز مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان در اقصی نقاط شهر قم، اظهار کرد: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افتخار این را دارد که امسال نیز خادم عزاداران حسینی در مراسم عزاداری محرم بوده و نسبت به ارائه خدمات امدادی و درمانی اقدام کند.

وی ادامه داد: به منظور آمادگی هر چه بیشتر و شناسایی نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی در سال‌های گذشته چندین جلسه با سر تیم‌های امدادی و امدادگران برگزار شد و مسائل و موضوعات مختلف برای ارتقاء سطح خدمات در محرم امسال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه تیم‌های امدادی در هیأت‌های رزمندگان، خادم الرضا(ع)، کهف العباس، فاطمیون و ثارالله مستقر خواهند شد، بیان کرد: این تیم‌ها از شب اول ماه محرم با بهره‌گیری از 170 پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی و درمانی اقدام خواهند کرد.

بهرامی افزود: همچنین با توجه به حضور زائران و دسته‌های عزاداری در حرم مطهر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به تجهیزات درمانی به همراه کادر کامل پزشکی در میدان امام خمینی(ره) مستقر و خدمات امدادی را به زائران و عزاداران حسینی ارائه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام پنج دستگاه آمبولانس، سه دستگاه خودروی نجات و سه دستگاه موتورلانس نیز تیم‌های امدادی را در صورت نیاز پشتیبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 42254

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/42254/بهره-گیری-170-عامل-امدادی-پوشش-مراسم-عزاداری-دهه-اول-محرم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir