کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

آل‌سعود به اصول انسانی و دینی پایبند نیست/ راه نجات مردم بحرین مقاومت است

خبرگزاری فارس , 20 مهر 1395 ساعت 19:00

قم نیوز: آیت‌الله علوی‌گرگانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی جنایات آل‌سعود در یمن را محکوم کرد و گفت: آنها به هیچ کدام از اصول انسانی و اخلاقی و دینی پایبند نیستند و در این چند سال هر روز مصیبتی جدید بر پیکر اسلام عزیز وارد کرده‌اند.


به گزارش قم نیوز،  در بیانیه آیت‌الله علوی گرگانی در پی جنایات اخیر آل‌سعود در یمن آمده است:‌ بار دیگر جنایتکاران آل‌سعود دست به جنایتی بس شرم‌آور زدند که حتی حامیان از خدا بی‌خبر آنان هم این فاجعه را محکوم و ابراز انزجار کردند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: آل‌سعود که حضرت امام راحل فرمودند؛ اگر ما از هر جنایتکاری بگذریم از آل‌سعود نمی‌گذریم؛ به هیچ کدام از اصول انسانی و اخلاقی و دینی پایبند نیستند و در این چند سال هر روز یک مصیبت جدید بر پیکر اسلام عزیز وارد کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این دو سال مردم مظلوم و ستم‌دیده یمن را آماج شدیدترین حملات هوایی با حمایت‌های همه‌جانبه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار قرار دادند و در این جنایت جدید که مردم مؤمن و مظلوم یمن در مجلس ترحیمی شرکت کرده بودند، مورد حملات مکرر قرار داده که این اقدام در تمام قوانین بین‌المللی ممنوع و محکوم شده است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: ما به مردم انقلابی یمن این مصیبت را تسلیت گفته و توصیه می‌کنیم تنها راه نجات مقاومت و استقامت در مسیر خداوند خواهد بود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 42501

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/42501/آل-سعود-اصول-انسانی-دینی-پایبند-نیست-راه-نجات-مردم-بحرین-مقاومت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir