کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر علمی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی تاکید کرد

ضرورت بهره‌مندی از الگوهای علمی در شرایط کم‌آبی قم

پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم , 2 آبان 1395 ساعت 22:00

قم نیوز: دبیر علمی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی گفت: شرایط کم‌آبی و وضعیت بد کشاورزی در قم ایجاب می‌کند تا با بررسی‌های تاریخی بتوانیم الگوهای علمی و عملی مناسبی را برای آینده پایه‌گذاری کنیم.


به گزارش قم نیوز، سیده شبنم فاطمی، سیده شبنم فاطمی در دیدار با اعضای مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: دبیرخانه چهارمین کنگره بین المللی «تاریخ معماری و شهرسازی قم» با هدف ارتقای کیفیت مقاله‌های ارائه شده و همچنین نگاه کامل و جامع الاطراف به محورهای کنگره بر آن شد تا  در ابتدای کار کمیسیون‌های تخصصی را به عنوان بازوهای هیأت علمی کنگره تشکیل دهد و تاکنون هشت کمیسیون مطابق با محورهای کنگره تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های مرکز تحقیقات کشاورزی و آموزش سازمان جهاد کشاورزی استان قم سعی کردیم تا هدایت و رهبری این کمیسیون را به این گروه واگذار کرده و امیدوار هستیم با توجه به شرایط کم آبی بتوانیم الگوی علمی مناسبی برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

دبیر علمی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی افزود: پورمیدانی رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی از این کمیسیون استقبال کرد و مسؤولیت آن را پذیرفت و لزوم نگاه تاریخی به مقوله آب و کشاورزی در استان قم را پراهمیت دانست.

شایان ذکر است، پژوهشگران و محققان علاقمند برای ارتباط با این کمیسیون می‌توانند به دبیرخانه در خانه تاریخی زند مراجعه کرده و یا با تلفن 02537740492 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 42854

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/42854/ضرورت-بهره-مندی-الگوهای-علمی-شرایط-کم-آبی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir