کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار قم خبر داد

تکمیل 14 پروژه نیمه کاره تا پایان سال 95

خبرگزاری فارس , 25 آبان 1395 ساعت 20:00

قم نیوز: شهردار قم از تکمیل 14 پروژه نیمه کاره شهری تا پایان سال خبر داد.


به گزارش قم نیوز،  سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار و برخی مدیران استان از پروژه‌های عمرانی شهرداری، با بیان اینکه تمام پروژه‌های نیمه کاره شهر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد اظهار کرد: شهرداری برای امسال تکمیل 14 پروژه باقی مانده شهری را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی نیمه کاره که امسال به بهره برداری می‌رسد گفت: بلوار شهید کریمی و کبیری یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی شهر است که در تقاطع پیامبر اعظم متصل می‌شوند و در برنامه داریم که این پروژه‌ها را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

شهردار قم اجرای خیابان کارگر در محدوده منطقه 6 را مورد توجه قرار داد و گفت: این خیابان نیز بیش از 15 سال باقی مانده بود که مراحل اجرایی آن به زودی آغاز شده و امسال تکمیل می‌شود.

وی تکمیل پروژه‌های خیابان شهید فهیمی و ادامه بلوار جمهوری را مورد توجه قرار داد و افزود: فاز اول قطار شهری نیز به طول پنج کیلومتر و با 6 ایستگاه در مرحله تکمیل است و سعی داریم در مهلتی 18 ماهه آن را تحویل دهیم.

سقائیان‌نژاد پیگیری اجرایی شدن خط دوم مترو قم را یادآور شد و تصریح کرد: اقدامات مرتبط با فاینانس و اجرایی شدن این پروژه نیز در مرحله انجام است.

وی افزوده شدن هزار دستگاه تاکسی و 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی قم را مورد توجه قرار داد و افزود: بسیاری از پروژه‌هایی که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم اجرایی شده نیز تکمیل خواهد شد.

شهردار قم به پروژه‌های چهل اختران و دروازه ری اشاره کرد و افزود: نهضت آسفالت معابر نیز با حجمی بالغ بر 200 هزار تن در برنامه شهرداری است و اگر مشکل تأمین قیر برطرف شود تا پایان سال به میزان سه برابر سال گذشته توزیع آسفالت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 43635

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/43635/تکمیل-14-پروژه-نیمه-کاره-پایان-سال-95

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir