کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی با آیت‌الله جوادی‌آملی

خبرگزاری فارس , 17 بهمن 1390 ساعت 17:22

قم نیوز: رییس دفتر تبلیغات اسلامی به همراه اعضای هیئت علمی و محققین مرکز فرهنگ و معارف قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کردند.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام توسلی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت‌الاسلام یوسفی‌مقدم رییس مرکز فرهنگ و علوم قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی و اعضای هیئت علمی مرکز فرهنگ و معارف قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی ظهر امروز با آیت‌الله جوادی‌آملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام واعظی در حاشیه این دیدار ضمن تبریک دهه مبارکه فجر در سخنانی اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است.

حجت‌الاسلام یوسفی‌مقدم نیز در این دیدار بیان کرد: ما برای پیشرفت و توسعه فعالیت‌های قرآنی در این مرکز نیازمند استفاده از رهنمودهای مفسران قرآن و بزرگان حوزه علمیه هستیم.

وی ادامه داد: امروز رویکرد بسیار گسترده‌ای به فعالیت‌های قرآنی در کشور صورت گرفته است و در تمام شهرها و حتی آموزش‌و پرورش توجه بسیاری به فعالیت‌های قرآنی شده است و بدیهی است اگر ما از این رویکرد مثبت استفاد‌ه های بهینه را نداشته باشیم به تهدید تبدیل خواهد شد.

رییس مرکز فرهنگ و معارف قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این مرکز با داشتن هفت گروه علمی فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های قرآنی در سال‌های اخیر داشته است.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 4383

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4383/دیدار-رییس-دفتر-تبلیغات-اسلامی-آیت-الله-جوادی-آملی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir