کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس آگاهی قم:

بار محموله قاچاق 500 میلیون ریالی اتوبوس در قم به مقصد نرسید

پایگاه خبری پلیس , 4 آذر 1395 ساعت 14:30

قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان از کشف کالاهای قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، احمد کرمی اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و با کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس اقدام به بارگیری کالای قاچاق از استان‌های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان‌های مرکزی را داشته مراتب در دستور کار عملیاتی و اطلاعاتی مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی مأموران که پس از رصد مسیر حرکت اتوبوس و انجام اقدامات پلیسی و مراقبت‌های انجام گرفته، موفق شدند اتوبوس موصوف را در عوارضی «قم – تهران» متوقف کنند.

کرمی ادامه داد: مأموران پس از انتقال خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، در بازدید از اتوبوس کالاهایی از جمله سه هزار کپسول گازی مربوط به سلاح مکشوفه، 31 دستگاه لب تاپ، ‌چهار هزار و 848 عدد مکمل غذایی و دارویی، ‌20 کیلوگرم پودر بدن‌سازی، ‌480 کیلوگرم شکلات و قهوه،‌ 41 قطعه لوازم خودرو و از کیف متهم نیز دو قبضه کلت ساچمه زن گازی به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال کشف کردند.

وی با اشاره به مجاز یا غیرمجاز بودن سلاح‌های مکشوفه اعلام کرد: پس از ارسال سلاح‌های مکشوفه به مدیریت اسلحه و مهمات ارتش استان مشخص شد که سلاح‌ها غیرمجاز بوده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در این ارتباط پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده و متهم با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 43923

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/43923/بار-محموله-قاچاق-500-میلیون-ریالی-اتوبوس-قم-مقصد-نرسید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir