کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه 3 قم مطرح کرد

کاشت بیش از 4 هزار اصله درخت و درختچه در منطقه 3 قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 9 آذر 1395 ساعت 18:00

قم نیوز: شهردار منطقه 3 قم از کاشت بیش از ۴ هزار اصله درخت در این منطقه در 6 ماه نخست امسال خبر داد.


به گزارش قم نیوز، رضا پوریافر با بیان اینکه این منطقه یکی از مناطق قدیمی قم بوده که در بخش‌های مختلف نیازمند توسعه عرصه‌های سبز است، گفت: عموماً شهر قم از نظر فضاهای سبز و تفریحی فقیر بوده و در همین راستا شهرداری پروژه‌ای ویژه را در دستور کار قرار داده است تا بتواند کمبودهای شهر قم در حوزه فضای سبز را رفع کند.

شهردار منطقه 3 قم با اشاره به اجرای پروژه نهضت درختکاری در شهر قم افزود: علاوه بر درختکاری در مناطق مختلف از جمله فضاهای خالی بوستان‌ها، احداث فضای سبز جدید و درختکاری در رفیوژ خیابان‌ها و پیاده‌روها نیز در دستور کار مناطق است.

پوریافر به کاشت 4 هزار و 815 اصله درخت از ابتدای سال تاکنون در این منطقه اشاره کرد و گفت: این آمار شامل درختکاری در فضای خالی بوستان‌ها، در پارک‌های جدید و در رفیوژ و فضاهای خالی پیاده‌روها است.

وی با بیان اینکه همچنین در قالب پروژه‌های عرصه سبز جدید منطقه اولویت با کاشت درختان است، خاطرنشان کرد: اقدامات مرتبط با توسعه فضای سبز در فصل گرم سال متوقف شده بود اما از این پس دوباره این پروژه از سر گرفته شده و تا پایان سال اقدامات ویژه‌ای را در این زمینه انجام خواهیم داد.

شهردار منطقه 3 قم با تاکید بر اینکه توسعه و بهسازی بوستان فدک یکی از پروژه‌های ویژه این بخش در منطقه سه بوده است، گفت: این پروژه که در قالب تبدیل بوستان به کمپینگ تعریف شده است در مراحل نهایی بوده و بخشی از اعتبارات آن از محل اعتبارات سفر رهبری به قم تعریف شده و در نوروز آماده استفاده شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44066

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44066/کاشت-بیش-4-هزار-اصله-درخت-درختچه-منطقه-3-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir