کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيشرفت ۶۵ درصدي احداث بوستان ميلاد در منطقه ۳

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 11 آذر 1395 ساعت 17:00

قم نیوز: شهردار منطقه سه قم گفت: عمليات تبديل پارك جنگلي به بوستان ميلاد در منطقه سه تاكنون بيش از ۶۵ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.


به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر با بيان اينكه بوستان ميلاد در انتهاي خيابان ميلاد در حريم كمربندي امام علي(ع) در حال احداث است، اظهار كرد: اين بوستان با امكانات مختلف در حال احداث بوده تا علاوه بر همشهريان، زائرين و مسافرين نيز بتوانند از آن استفاده كنند.

شهردار منطقه سه قم با بيان اينكه سرانه فضاي سبز شهري در قم كمتر از چهار مترمربع است، افزود: يكي از برنامه‌هايي كه طي يك سال اخير در دستور كار ويژه شهرداري قرار گرفته توسعه عرصه هاي سبز و احداث بوستان هاي جديد است.

پوريافر به امكانات و زيرساخت هاي پيش بيني شده براي بوستان ميلاد اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه اين بوستان در نزديكي ميدان ۷۲ تن و در معرض استفاده مسافرين است، قابليت‌هايي براي آن پيش بيني شده تا علاوه بر همشهريان و شهروندان منطقه، زائرين هم بتوانند استفاده داشته باشند.

وي مساحت اين بوستان را ۱۹ هزار مترمربع ذكر كرد و گفت: در حال حاضر عمليات اجرايي اين بوستان بيش از ۶۵ درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

شهردار منطقه سه قم پياده رو سازي، خاكبرداري، خاكريزي، نصب برج نوري، ايجاد تشتك براي درختان و كاشت نهال را جمله عمليات هاي در حال اجرا در اين بوستان دانست و خاطرنشان كرد: اين بوستان به صورت پارك جنگلي بوده و در حال حاضر با نصب نيمكت، مجموعه بازي و احداث فضاهايي همچون نمازخانه و سرويس بهداشتي در حال تبديل آن به فضايي شهري هستيم.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44116

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44116/پيشرفت-۶۵-درصدي-احداث-بوستان-ميلاد-منطقه-۳

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir