کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

360 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می‌شود

خبرگزاری فارس , 19 بهمن 1390 ساعت 12:19

قم نيوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران و میهمانان نوروزی، 360 مدرسه برای اسکان زائران آماده سازی می‌شود.


به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام مهدی عرب انصاری در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران آثار بسیاری را به همراه داشت و موجب شد تا اسلام ناب محمدی در ایران پدیدار شود.

وی تصریح کرد: ایران امروز به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شده که مرهون تلاش‌های امام خمینی و رهبری‌های رهبر معظم انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اذعان داشت: استکبار در برابر انقلاب اسلامی و صفوف به هم فشرده ملت ایران زانو زده و نمی‌تواند پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف را ببیند.

عرب انصاری با اشاره به ارسال ماهواره‌ها از سوی ایران به فضا تاکید کرد: این نشان دهنده اوج قدرت و عظمت ملت ایران است که دنیا را شگفت زده کرده و آنها از رشد توان علمی ایران انگشت بر دهان مانده‌اند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول این ۳۰ سال به دستاوردهای بسیاری رسیده که باید این مباحث اطلاع رسانی شده و به نسل جوان گفته شود که پیش از انقلاب رشد علمی ایران منفی بوده اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، جوانان و نخبگان ایرانی در جهان رتبه‌های برتر علمی را کسب کرده‌اند.

عرب انصاری در ادامه به فرارسیدن ایام پایانی سال و عید نوروز اشاره کرد و گفت: در این ایام حضور زائران و میهمانان نوروزی در استان قم بسیار است که باید امکانات لازم را برای اسکان آنها فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: علاوه بر هتل‌ها، مهمان سراها و دیگر مراکز اقامتی، ۳۶۰ مدرسه نیز برای اسکان زائران و میهمانان نوروزی آماده خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 4446

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4446/360-مدرسه-اسکان-میهمانان-نوروزی-آماده-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir