کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انجام ۳۲ عمليات آتش‌نشاني در ۴۸ ساعت گذشته

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 29 آذر 1395 ساعت 22:00

قم نیوز: مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: طي دو روز گذشته ۳۲ عمليات‌ آتش‌نشاني در قم انجام شده كه طي آن ۹ حريق نيز خاموش شده است.


به گزارش قم نیوز،  عباس جعفري با اشاره به انجام ۳۲ عمليات آتش‌نشاني در ۴۸ ساعت گذشته در شهر قم، اظهار كرد: اين عمليات‌ها شامل عمليات نجات، اطفاي حريق و ايمن‌سازي بوده كه خدمات لازم به شهروندان ارائه شده است.

 مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با بيان اينكه در اين مدت ۹ مورد حريق در شهر قم خاموش شده است، خاطرنشان كرد: بسياري از اين موارد به دليل عدم رعايت موارد ايمني و استانداردهاي لازم بوده است.

جعفري گفت: از جمله عمليات‌هاي اطفاي حريق انجام شده در دو روز گذشته در شهر قم رفع حريق ۶ مورد ضايعات، يك مورد منزل و يك مورد خودرو است.

وي با اشاره به انجام ۱۳ مورد عمليات نجات، تصريح كرد: در اين عمليات‌ها نيز پنج مورد محبوسي در منزل، پنج مورد محبوسي در آسانسور و دو مورد محبوسي در داخل خودرو رفع شد.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با تاكيد بر عمليات‌هاي انجام شده در بخش ايمن سازي در دو روز گذشته در شهر قم، خاطرنشان كرد: در اين مدت ۱۰ عمليات ايمن سازي در پي تماس همشهريان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني انجام شده است.

جعفري اضافه كرد: چهار مورد بازگشايي درب خودرو، رفع دو مورد نشت گاز شهري و رفع دو مورد نشتي آب از جمله عمليات‌هايي است كه در اين بخش انجام شده است.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44737

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44737/انجام-۳۲-عمليات-آتش-نشاني-۴۸-ساعت-گذشته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir